طرح بنر روز بزرگداشت فردوسی

شناسه مطلب : 420394
ابعاد :100در 280سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز بزرگداشت فروسی

روز بزرگداشت فردوسی، روزی است که به یاد یکی از بزرگان ادبیات فارسی، یعنی ابوالقاسم فردوسی توسی می‌پردازد. فردوسی، شاعر بزرگ و مؤلف شاهنامه است که آثار او تاکنون بر جای خود باقی‌مانده و به عنوان یکی از اعظم شاهکارهای ادبیات فارسی شناخته می‌شود. این روز، فرصتی است برای بیان ارزش و اهمیت فرهنگ و زبان فارسی و همچنین تجلیل از فردوسی به عنوان یکی از بزرگان این زبان.

چاپ بنر در این روز، می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای جشنواره‌ها، برنامه‌های مربوط به روز بزرگداشت فردوسی و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در این روز مورد استفاده قرار گیرد. بنر‌هایی با عباراتی مانند «روز بزرگداشت فردوسی را تجلیل کنیم»، «فرهنگ و زبان فارسی را به عنوان ارزشمندترین دستاوردهای ما برجسته کنیم» و «شاهکار فردوسی را به جهانیان معرفی کنیم» می‌توانند در جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف در این روز به کار گرفته شوند.

همچنین، چاپ بنر در این روز می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های ترویج فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی در جامعه مورد استفاده قرار گیرد. 

بنر روز فروسی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

طرح بنر روز بزرگداشت فروسی شامل:تصویر شاهنامه ، تایپوگرافی فردوسی و متن گرامیداشت روز بزرگداشت فردوسی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت فروسی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت فروسی

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از طرح گل و متن گرامیداشت روز فردوسی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شاهنامه در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

 


بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر روز زبان فارسی , بنر پاسداشت زبان فارسی , فردوسی , بنر زادروز فردوسی , بنر سالروز گرامیداشت فردوسی , بنر سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی , طوس , بنر تولد فردوسی , حکیم ابوالقاسم فردوسی , روز گرامیداشت زبان فارسی , بزرگداشت فردوسی , روز زبان فارسی , بنر بزرگداشت فردوسی , روز پاسداشت زبان فارسی , روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , پاسداشت زبان فارسی , آرامگاه فردوسی , بنر ولادت فردوسی , بنر روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325