طرح بنر روز بزرگداشت فردوسی

شناسه مطلب : 420029
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :206 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز بزرگداشت فروسی

روز بزرگداشت فردوسی به عنوان یکی از روزهای مهم و جشن‌های ملی در ایران، هر ساله در تاریخ ۲۸ بهمن به مناسبت یادآوری زندگی و آثار فردوسی، برگزار می‌شود. فردوسی به عنوان شاعر بزرگ و بنیان‌گذار ادبیات فارسی، با آثاری همچون شاهنامه، یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های فرهنگی و ادبی ایران است.

استفاده از بنر در روز بزرگداشت فردوسی می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای یادآوری و افزایش آگاهی افراد درباره این رویداد مهم عمل کند. این بنر‌ها می‌توانند با تصاویر و متن‌هایی که به اهمیت و ارزش فردوسی و شاهنامه اشاره دارند، طراحی شوند و در محل‌هایی همچون مراکز خرید، میدان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی نصب شوند.

استفاده از بنر در روز بزرگداشت فردوسی، علاوه بر تبلیغات، به افراد کمک می‌کند تا با فرهنگ و ادبیات ایران آشنا شوند و توجهشان به ارزش‌های ادبی، فرهنگی و تاریخی افزایش یابد. به علاوه، این رویداد می‌تواند به عنوان فرصتی برای تقویت ارتباط بین افراد و به اشتراک گذاری دیدگاه‌ها و تجربیات شخصی درباره شاهنامه و آثار فردوسی عمل کند.

 

بنر روز فروسی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

طرح بنر روز بزرگداشت فروسی شامل:تصویر آرامگاه فردوسی ، تایپوگرافی فردوسی و متن گرامیداشت روز بزرگداشت فردوسی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت فروسی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت فروسی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                              206 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بزرگداشت فروسی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید  با طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از طرح گل و متن گرامیداشت روز فردوسی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر آرامگاه فردوسی در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

 


روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , روز پاسداشت زبان فارسی , بنر بزرگداشت فردوسی , بنر پاسداشت زبان فارسی , فردوسی , پاسداشت زبان فارسی , بنر سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر سالروز گرامیداشت فردوسی , بزرگداشت فردوسی , بنر ولادت فردوسی , حکیم ابوالقاسم فردوسی , آرامگاه فردوسی , طوس , بنر روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر زادروز فردوسی , روز گرامیداشت زبان فارسی , روز زبان فارسی , بنر روز زبان فارسی , بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر تولد فردوسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325