طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

شناسه مطلب : 443722
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :107 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

روز بزرگداشت امامزاده شاهچراغ یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ و فرهنگ ایران است که به گرامیداشت امامزاده احمد بن موسی، معروف به شاهچراغ، می‌پردازد. امامزاده شاهچراغ، فرزند هفتم امام موسی کاظم (علیهما السلام)، است و زندگی‌اش پر از مظاهر معنوی و اخلاقی است. او با اعمال خیر و برکت و ترویج محبت و عدالت، در دل مردم شهر ری معروف و محبوب شد.

چاپ بنرهای مرتبط با این روز می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌هایی که امامزاده شاهچراغ نماد آنها بوده، ایفا کند. این بنرها می‌توانند شامل نقل قول‌های برجسته از امامزاده شاهچراغ و تصاویری از مراکز مذهبی و زیارتگاه‌های او باشند که به مردم یادآوری کنند که ارتباط خود را با این شخصیت مقدس بیشتر کنند و ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی که ایشان به ما آموخته‌اند، را به خاطر بیاورند.

علاوه بر این، بنرهای مرتبط با این روز می‌توانند به تشویق مردم به شرکت در مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی این روز کمک کنند. این اقدامات، به یادآوری اهمیت و ارزش معنوی این مناسبت مقدس برای جامعه و ترویج محبت و احترام به این شخصیت بزرگ، کمک می‌کند. هدف از این بنرها افزایش شناخت مردم نسبت به اهمیت و نقش امامزاده شاهچراغ در تاریخ و فرهنگ ایران، ارتقاء معنویت جامعه و تقویت ارتباط افراد با این امامزاده محترم می‌باشد. از این رو، چاپ بنرهایی به مناسبت روز بزرگداشت امامزاده شاهچراغ می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی و افزایش احترام به این شخصیت مقدس داشته باشد.

بنر روز بزرگداشت شاهچراغ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ شامل:تصویر حرم شاهچراغ و متن گرامیداشت روز بزرگداشت شاهچراغ می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               107 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم  طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر حرم شاهچراغ در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

تایپوگرافی شاهچراغ , بنر بزرگداشت شاهچراغ , گرامیداشت شاهچراغ , طرح بنر روز گرامیداشت شاهچراغ , بنر لایه باز گرامیداشت شاهچراغ , بنر لایه باز بزرگداشت شاهچراغ , بنر گرامیداشت شاهچراغ , طرح بنر بزرگداشت شاهچراغ , بزرگداشت شاهچراغ , احمد ابن موسی , بنر گرامیداشت شاهچراغ , بنر بزرگداشت شاهچراغ , طرح بنر گرامیداشت شاهچراغ , شاهچراغ , حرم شاهچراغ , گلدسته , بنر روز بزرگداشت احمد ابن موسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325