طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب

شناسه مطلب : 419244
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :87 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب

روز اسناد ملی و میراث مکتوب، هر سال در 24 آبان به منظور گرامیداشت اسناد ملی و تأکید بر اهمیت حفظ و مرموز نگهداشتن میراث فرهنگی کشور برگزار می‌شود. این روز به عنوان یادآوری اهمیت اسناد ملی در حفظ تاریخ و فرهنگ کشور و تأکید بر اهمیت حفظ میراث فرهنگی و تاریخی کشور، بسیار مهم است.

چاپ بنر برای روز اسناد ملی و میراث مکتوب می‌تواند تأثیر مثبتی در افزایش آگاهی عمومی و تأکید بر اهمیت حفظ و مرموز نگهداشتن میراث فرهنگی داشته باشد. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان یک روش ارتباطی برای اطلاع‌رسانی به جامعه و افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت اسناد ملی و تاریخی کشور به کار گرفته شوند. همچنین این بنر‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای جذب حمایت مردم در حفظ و مرموز نگهداشتن میراث فرهنگی و تاریخی کشور، مورد استفاده قرار گیرند.

از طرف دیگر، چاپ بنر برای روز اسناد ملی و میراث مکتوب می‌تواند به عنوان یک راه‌حل ساده و اقتصادی برای افراد و سازمان‌ها باشد که قصد دارند در این روز برگزاری فعالیت‌ها و مراسمی را با هدف تقویت و ارتقای فرهنگ اسناد ملی و حفظ و مرموز نگهداشتن میراث فرهنگی، داشته باشند.

بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب

طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب شامل: تصویر مینیاتوری شاهنامه و متن گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                              87 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مینیاتوری شاهنامه در طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب

 


بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب , بنر لایه باز روز اسناد ملی و میراث مکتوب , بنر روز اسناد ملی , طرح بنر روز اسناد ملی و میراث مکتوب , طرح لایه باز بنر روز اسناد ملی , طرح بنر روز اسناد ملی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325