طرح بنر رحلت حضرت خدیجه (س)

شناسه مطلب : 415295
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :95 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

حضرت خدیجه بنت خویلد، همسر اول پیامبر اسلام محمد (ص)، در سال ۳ قبل از هجرت در مکه به دنیا آمد و از خانواده‌ای ثروتمند بود. او به عنوان یک تاجر موفق و مشهور در بازار مکه شناخته می‌شد و با عقیده‌های نیکو و معصومانه‌اش، دوست‌داشتنی بود.

حضرت خدیجه از جمله اولین افرادی بود که اسلام را پذیرفتند و پیامبر اسلام (ص) او را بعد از فرشتگان جبرئیل و میکائیل، بهترین دوست خود می‌دانست. او تا آخرین لحظات زندگی خود، پیامبر را حمایت کرد و به او کمک کرد تا مسیر اسلام را هموارتر پیمایش کند.

وفات حضرت خدیجه در سال ۱۰ هجری قمری، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام بود. پس از وفات او، پیامبر اسلام به عنوان دلسوخته‌ی او، به گریه و ناله درآمد و این رویداد تاثیر عمیقی بر روی روحیه و رفتار او داشت.

چاپ بنر به منظور گرامیداشت وفات حضرت خدیجه، از جمله رویدادهای مهمی است که در طول تاریخ اسلامی صورت گرفته است. این بنر‌ها با ارائه تصاویر و متونی مرتبط با حضرت خدیجه، مردم را به یاد این شخصیت عالی اسلامی می‌اندازند و از جمله اساسی‌ترین شیوه‌های بیان احترام و تقدیر به این شخصیت معظم محسوب می‌شوند.

از جمله تاثیرات مهم وفات حضرت خدیجه بر روی تاریخ اسلام، ایجاد اندیشه‌ی توجه به نیازهای آسمانی و عرفانی بود. حضرت خدیجه به عنوان یک مثال از مسلمانانی که به خوبی می‌دانستند چه کارهایی باید برای تقرب به خدا انجام داد و در راه رسیدن به خدا تلاش می‌کردند، برای نسل‌های آینده نمونه‌ای به‌شمار می‌آمد.

از طرفی، گرامیداشت وفات حضرت خدیجه در قالب رویدادها و جشن‌های مختلف، از جمله راه‌هایی است که برای ترویج اسلام و پایبندی به عقاید و اعمال محور این دین مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگزاری جشن‌های گوناگون مانند عزاداری‌ها و سخنرانی‌ها در خصوص عملکرد و بزرگداشت حضرت خدیجه، موجب ارتقای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و نهایتاً ارتقای سطح آگاهی و معرفتی مسلمانان شده است.

در کل، وفات حضرت خدیجه یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلامی بود که بر روی روحیه و رفتار پیامبر اسلام و بر روی فرهنگ و ارزش‌های اسلامی تاثیر فراوانی داشت. در ضمن، گرامیداشت و بزرگداشت این شخصیت عظیم، از جمله راه‌های مؤثری است که برای ترویج و ارتقای فرهنگ اسلامی و ارزش‌های اخلاقی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ،  متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ، سبز

سایز:                               95 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و سبز با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه , بنر تسلیت حضرت خدیجه , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , بنر رحلت حضرت خدیجه کبری , بنر لایه باز , طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , سالروز وفات حضرت خدیجه , خدیجه , رحلت حضرت خدیجه , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325