طرح بنر خدمات فنی برق psd

شناسه مطلب : 423251
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر خدمات فنی برق

 

تبلیغات و چاپ بنر در شغل خدمات فنی برق، تأثیر قابل توجهی بر رونق و موفقیت این صنعت دارد. در زیر، سه پاراگراف به توضیح تأثیر این تبلیغات و چاپ بنر در شغل خدمات فنی برق می‌پردازیم:

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به شغل خدمات فنی برق کمک کند تا مشتریان جدید را به خود جذب کند. با استفاده از بنرهای مناسب و جذاب در مکان‌های تجاری، نمایشگاه‌ها، مراکز مختلف و حتی آنلاین، می‌توان به عرضه خدمات فنی برق خود در دسترس عموم قرار داد و توجه آن‌ها را جلب کرد.

  2. ارتقای شناخت برند: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای فنی برق کمک کنند تا شناخت برند خود را افزایش دهند. با استفاده از لوگو، شعار و اطلاعات مهم در بنرها، مشتریان به‌راحتی با برند شما آشنا می‌شوند و به یادگیری و به‌خاطرسپاری آن نیز کمک می‌کند. این ارتباط مستقیم با برند به افزایش اعتماد مشتریان و جلب رقابتی‌تر شدن در صنعت کمک می‌کند.

  3. ارتقای اعتبار و حرفه‌ایت: چاپ بنرها و تبلیغات در زمینه خدمات فنی برق، می‌تواند به ارتقای اعتبار و حرفه‌ایت شما کمک کند. با نمایش اطلاعات مربوط به مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و تجربیات در بنرها، مشتریان محتمل به شما به‌عنوان یک حرفه‌ای و متخصص متمایز ترجیح می‌دهند. همچنین، ارائه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی در بنرها، به تحقق اعتماد بیشتر مشتریان و رسیدن به ارتباط مثبت با آن‌ها کمک می‌کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ بنر در شغل خدمات فنی برق، برای جذب مشتریان جدید، ارتقای شناخت برند و اعتبار، و افزایش رقابت‌پذیری بسیار مؤثر هستند. این ابزارها می‌توانند به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای فنی برق کمک کنند تا به دستاوردهای بیشتری دست یابند و رشد و توسعه خود را تسریع کنند.

طرح لایه باز بنر خدمات فنی برق با زمینه سفید و بنفش و عکس برق کار، یک طرح جذاب و متفاوت است که به گرامیداشت و تبلیغ خدمات فنی برق می‌پردازد. در ادامه، پنج پاراگراف به توضیح جزئیات این طرح خواهیم پرداخت.

  1. زمینه سفید به عنوان رنگ پاکی و نقاوت، در این بنر استفاده شده است. رنگ سفید برق و نور را نمایان می‌کند و باعث برجسته شدن عکس برق کار و عناصر دیگر در بنر می‌شود. همچنین، رنگ سفید به طراوت و حدیثت ارتباط دارد و به مخاطبان احساس روشنایی و امیدبخشی می‌دهد.

  2. زنجیره رنگی بنفش به عنوان رنگی ارتباطی با حوزه فنی برق در این بنر مشاهده می‌شود. رنگ بنفش نماد عقل و تمیزی است و در این طرح، به تأکید بر تخصص و حرفه‌ایت خدمات فنی برق اشاره می‌کند. ترکیب زمینه سفید و بنفش در بنر، ظاهری متفاوت و متناسب با حوزه فنی برق ایجاد می‌کند.

  3. عکس برق کار در این بنر، به عنوان المان مهمی برای نمایش حرفه‌ایت و تخصص فنی برق استفاده شده است. این عکس می‌تواند یک تصویر واقعی از برق کار در حال انجام کارهای خود باشد و به مخاطبان نشان دهد که خدمات فنی برق شما متخصصانه و موثر است.

  4. استفاده از تایپوگرافی مناسب نیز در بنر مهم است. با استفاده از فونتی مناسب و طراحی متنی جذاب، می‌توان عنوان خدمات فنی برق و اطلاعات مهم در بنر را به طور چشمگیری نمایش داد. ترکیب رنگی متن با زمینه سفید و بنفش، قابل خواندن بودن و تأثیرگذاری بنر را افزایش می‌دهد.

  5. در نهایت، طراحی لایه باز این بنر امکان تغییر و ویرایش محتوا و المان‌های طرح را فراهم می‌کند. با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی مانند فتوشاپ، می‌توان به سادگی تصاویر، متن‌ها و رنگ‌ها را تغییر داد و بنر را به شکلی مناسب برای نیازهای خاص شغل خدمات فنی برق ویرایش کرد.

طرح بنر لایه باز خدمات فنی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر خدمات فنی برق

طرح بنر خدمات فنی شامل:تصویر تعمیرکار ، برق کار ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح بنر خدمات فنی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، بنفش

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز خدمات فنی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و بنفش با طرح بنر
  • استفاده ازعکس باکیفیت  مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی بیلبورد

بنر خدمات فنی ساختمان , بنر لایه باز خدمات فنی برق , طرح بنر خدمات فنی , خدمات فنی برق , طرح بنر خدمات فنی برق , بنر , خدمات فنی , بنر خدمات فنی , طرح بنر , طرح لایه باز بنر خدمات فنی برق , طرح خدمات فنی , بنر مشاغل , بنر لایه باز خدمات فنی , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325