طرح بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای

شناسه مطلب : 446509
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
رویا یزدانی
تصویر ساز : رویا یزدانی

بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای

تسلیت به خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین وظایف اجتماعی و اخلاقی است که باید به آن توجه شود. خانواده‌های شهدا، با از دست دادن عزیزانشان برای دفاع از وطن، تحمل درد و رنجی عظیم را تجربه می‌کنند. ارسال پیام تسلیت و همدردی با این خانواده‌ها نه تنها نشان‌دهنده احترام به ایثار شهدا است، بلکه به تسکین درد و آرامش خاطر بازماندگان نیز کمک می‌کند. این عمل، باعث ایجاد همبستگی و پیوند عمیق‌تری در جامعه می‌شود و به انتقال ارزش‌های والای انسانی و وطن‌دوستی کمک می‌کند.

چاپ و نصب بنرهای تسلیت به خانواده شهدا نیز نقش مهمی در بیان این همدردی و ارج نهادن به مقام شهدا دارد. این بنرها می‌توانند به عنوان نمادی از احترام و قدردانی از جان‌فشانی‌های شهدا در مکان‌های عمومی نصب شوند و به همه اعضای جامعه یادآوری کنند که باید همیشه قدردان این فداکاری‌ها باشند. علاوه بر این، بنرهای تسلیت می‌توانند به خانواده‌های شهدا نشان دهند که جامعه از آنها حمایت می‌کند و در غم آنها شریک است، که این خود می‌تواند منبعی برای دلگرمی و امید باشد.

تأثیر چاپ بنر برای تسلیت به خانواده شهدا نه تنها در ابراز همدردی و احترام مؤثر است، بلکه می‌تواند به تقویت روحیه جمعی و همبستگی اجتماعی کمک کند. این بنرها می‌توانند به عنوان یادآورهایی باشند که افراد جامعه را به تفکر و تأمل درباره ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا وادار کنند. همچنین، این اقدام می‌تواند به نسل‌های آینده نیز این پیام را منتقل کند که احترام به شهدا و ارزش نهادن به فداکاری‌های آنان، بخشی از هویت و فرهنگ ملی ما است.

طرح بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای

طرح بنر تسلیت  شهادت سربازان در حمله به صندوق رای شامل: تصویر شهدا ، متن تسلیت  حمله تروریستی تسلیت حادثه تروریستی  می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بودن شهادت سربازان در حمله به صندوق رای می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت سربازان در حمله به صندوق رای
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت حمله تروریستی چابهار

طرح بنر لایه باز , صندوق رای , شهادت ابراهیم مرمزی , شهادت سربازان پای صندوق رای , بنر شهادت ابراهیم مرمزی , شهادت سرباز پای صندوق رای , طرح لایه باز , بنر لایه باز تسلیت , متن تسلیت , طرح psd بنر تسلیت , طرح لایه باز بنر تسلیت , طرح بنر تسلیت , سرباز , بنر تسلیت شهادت ابراهیم مرمزی , حمله مسلحانه به صندوق رای , تذهیب , بنر تسلیت شهادت سربازان پای صندوق رای , بنر , شهادت سربازان در حمله به صندوق رای ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325