طرح بنر تبلیغاتی انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438723
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :101 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پوستر انتخاباتی

طراحی لایه باز بنر تبلیغاتی برای انتخابات مجلس یک استراتژی بسیار حیاتی و مؤثر در جلب نظر رای‌دهندگان و ایجاد شناخت نامزدان است. این لایه باز امکان انعطاف بالا در تغییرات و به‌روزرسانی‌های مداوم در دوره انتخابات را فراهم می‌کند.

اولاً، لایه باز بنر تبلیغاتی به نامزدان این امکان را می‌دهد که طرح و محتوای تبلیغات خود را بسیار سریع و با هزینه کم تغییر دهند. این امر به نظرزدن واکنش به وقایع فوری و تغییرات در سیاست، به نظریه‌ها و به‌روزرسانی‌های کمپین کمک می‌کند.

دوماً، استفاده از لایه باز در طراحی بنر تبلیغاتی به نامزدها این امکان را می‌دهد تا اطلاعات جدید و مهم، مانند آخرین وعده‌ها، برنامه‌های اجرایی یا حتی تصاویر مرتبط با وقایع جاری، به‌روز شوند.

سوماً، لایه باز بنر به نامزدها اجازه می‌دهد تا هویت بصری خود را در تمام مواد تبلیغاتی حفظ کنند. این اتحاد در طرح و رنگ‌ها به شناخت برند کمک می‌کند و از تداخل در هویت بصری جلوگیری می‌کند.

رابعاً، استفاده از لایه باز در بنرهای تبلیغاتی انتخاباتی به تیم‌های کمپین این امکان را می‌دهد که برای مدت طولانی‌تر از یک دوره انتخابات از یک طرح یا لوگو استفاده کنند و این استمراریت در برندسازی و شناخت نامزدان را تقویت می‌کند.

عناصر طرح بنر انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، بنفش

سایز:                               101 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و بنفش طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

بنر تبریک نامزد انتخابات , بنر انتخابات , بنر کاندیدای انتخابات , پوستر انتخاباتی , بنر انتخابات , پرچم ایران , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر تبریک انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , پوستر تبلیغاتی انتخابات , طرح انتخابات مجلس , طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , پیروزی نامزد انتخاباتی , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325