طرح بنر تبلیغاتی انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438348
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح پوستر انتخاباتی


طراحی لایه باز برای بنر تبلیغات انتخابات مجلس یک ابزار بسیار حیاتی است که به نامزدها و حتی تیم‌های انتخاباتی این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با انعطاف‌پذیری بالا، محتوای تبلیغاتی خود را به‌روز کنند و با تغییرات سریع در مسائل انتخاباتی واکنش نشان دهند. این لایه باز به نامزدها امکان ویرایش آسان و سریع تصاویر، شعارها و اطلاعات مختلف را می‌دهد، که این امر به تناسب با رویدادها و تحولات فوری در صحنه انتخاباتی بسیار حائز اهمیت است.

لایه باز در بنر تبلیغات انتخابات مجلس به نامزدها فرصتی را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه گرافیک، اقدام به تغییرات در محتوا نمایند. این امکان به نامزدها این اطمینان را می‌دهد که در هر لحظه می‌توانند اطلاعات خود را به‌روز کنند و با جریان سریع و پویا در انتخابات همگام شوند.

بنرهای لایه باز این امکان را به نامزدها می‌دهند که بصورت خلاقانه و جذاب ارتباط برقرار کنند. با قابلیت افزودن تصاویر، آرم‌ها، و المان‌های گرافیکی دیگر، نامزدها می‌توانند پیام‌ها و ایده‌های خود را به شکلی جلب‌کننده و قابل توجه به نمایش بگذارند.

همچنین، لایه باز در بنرهای تبلیغاتی انتخاباتی به نامزدها این امکان را می‌دهد که در گروه‌ها و احزاب مختلف به صورت یکدیگر متفاوت بنظر بیایند. با تغییر المان‌های گرافیکی و تنظیمات متنی، هر نامزد می‌تواند به شکلی شناخته شود که با اصول و ارزش‌های گروه یا احزاب مرتبط باشد.

عناصر طرح بنر انتخابات

طرح پوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و نارنجی طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

پیروزی نامزد انتخاباتی , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , پوستر انتخاباتی , بنر کاندیدای انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , طرح انتخابات مجلس , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , پوستر تبلیغاتی انتخابات , بنر انتخابات , بنر تبریک نامزد انتخابات , طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر انتخابات , بنر تبریک انتخابات , پرچم ایران , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325