طرح بنر تبلیغاتی انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 438216
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :50 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح پوستر انتخاباتی

طرح لایه باز بنر تبلیغاتی در انتخابات مجلس نقش بسیار مهمی در جذب توجه و انتقال پیام به انتخاب‌کنندگان دارد. این طرح باز امکان تنوع و انعطاف بیشتری در طراحی بنرهای تبلیغاتی فراهم می‌کند و به کمک ابزارهای گرافیکی مختلف، از جمله نرم‌افزارهای حرفه‌ای طراحی گرافیک، قابل ویرایش است. این امکان به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را با توجه به نیازها و شرایط فرهنگی و اجتماعی مخاطبان تنظیم کنند.

تاثیر طرح لایه باز در تبلیغات انتخاباتی به دلیل امکان تغییرات آسان و سریع در محتوا و ظاهر بنرها بسیار بالاست. این امکان به تبلیغ‌دهندگان این قابلیت را می‌دهد که به تغییرات سریع در فضای سیاسی و اجتماعی پاسخ دهند و پیام‌های خود را به‌روز کنند. از طرفی، این امکان به آنها اجازه می‌دهد که پیش بینی‌های دقیق‌تری در مورد نیازها و ترجیحات مخاطبان خود داشته باشند و بنابراین بازدهی تبلیغات را افزایش دهند.

همچنین، این طرح لایه باز موجب کاهش هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای تغییرات در بنرهای تبلیغاتی می‌شود. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند بدون نیاز به تولید مجدد بنر اصلی، با ویرایش لایه‌ها و المان‌های مختلف، بنرها را به‌روز کنند. این امر به آنها این امکان را می‌دهد که با توجه به تغییرات فوری در محتوا و شرایط اجتماعی، بهترین پاسخ را ارائه دهند.

در نهایت، طرح لایه باز بنر تبلیغاتی در انتخابات مجلس به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارهای گرافیکی پیشرفته، بنرهایی با ظاهری حرفه‌ای و جذاب ارائه دهند که توانایی جلب توجه و حفظ نظر مخاطبان را داشته باشند و در نهایت بر تصمیمات انتخابی تأثیر بگذارند.

عناصر طرح بنر انتخابات

طرحپوستر انتخاباتی شامل: پرچم ایران و استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح پوستر انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، نارنجی

سایز:                               50 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر انتخاباتی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و نارنجی طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت مرتبط در طرح بنر
  • استفاده از کادر و شیپ های کاربردی در طراحی بنر

بنر کاندیدای انتخابات , طرح انتخابات مجلس , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , پیروزی نامزد انتخاباتی , طرح پوستر تبلیغاتی انتخابات , بنر تبریک نامزد انتخابات , پرچم ایران , بنر تبریک انتخابات , طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , پرچم ایران , پوستر تبلیغاتی انتخابات , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , بنر انتخابات , بنر انتخابات , پوستر انتخاباتی , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325