طرح بنر تبریک قبولی در کنکور

شناسه مطلب : 448265
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر تبریک قبولی در کنکور

طرح لایه باز بنر تبریک اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور یکی از ابزارهای کارآمد و محبوب برای مدارس، مؤسسات آموزشی و خانواده‌ها است تا به شکلی زیبا و حرفه‌ای موفقیت‌های علمی دانش‌آموزان و دانشجویان را جشن بگیرند.

این طرح‌ها به صورت فایل‌های گرافیکی ارائه می‌شوند که شامل لایه‌های مختلفی هستند و امکان ویرایش و شخصی‌سازی آن‌ها توسط کاربران وجود دارد.

استفاده از طرح‌های لایه باز به افراد و نهادها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به داشتن مهارت‌های پیشرفته در طراحی، بنرهای جذاب و دلخواه خود را بسازند.

در تبلیغات و اطلاع‌رسانی مربوط به موفقیت‌های کنکوری، استفاده از طرح‌های لایه باز برای بنر تبریک می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش انگیزه و روحیه دانش‌آموزان و همچنین ایجاد افتخار در خانواده‌ها و مدارس داشته باشد.

این بنرها معمولاً شامل عناصر گرافیکی مانند تصاویر مرتبط با کنکور، متن‌های تبریک، اسامی پذیرفته‌شدگان و لوگوهای مؤسسات آموزشی هستند.

استفاده از رنگ‌های شاد و متناسب با موضوع و همچنین فونت‌های خوانا و زیبا می‌تواند به جذابیت بصری بنرها بیفزاید و پیام تبریک را به شکلی مؤثرتر منتقل کند.

یکی از مزایای مهم طرح‌های لایه باز بنر تبریک اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور، امکان ویرایش سریع و آسان آن‌ها است.

کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، متن‌ها، تصاویر و سایر اجزای بنر را به دلخواه تغییر دهند و بنری متناسب با نیازها و سلیقه خود ایجاد کنند.

این ویژگی به خصوص برای مدارسی که هر سال تعداد زیادی از دانش‌آموزان را به دانشگاه‌ها می‌فرستند، بسیار مفید است، زیرا می‌توانند با استفاده از یک طرح پایه، هر سال بنرهای جدید و به‌روزی تهیه کنند.

در نهایت، استفاده از طرح‌های لایه باز برای بنر تبریک اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور می‌تواند به ایجاد هویت بصری منسجم و حرفه‌ای برای مؤسسات آموزشی کمک کند.

با تکرار و استفاده از طرح‌های مشابه اما شخصی‌سازی شده، مؤسسات می‌توانند به تقویت برند خود بپردازند و یک تصویر حرفه‌ای و جذاب از خود ارائه دهند.

این امر نه تنها به بهبود ارتباطات و افزایش انگیزه در دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به جذب دانش‌آموزان جدید و افزایش اعتبار مؤسسات نیز منجر شود.

طرح بنر لایه باز رتبه های برتر کنکور، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده آموزشگاه ها جهت تقدیر قدردانی از رتبه های برتر طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر قبولی کنکور

طرح بنر برگزیدگان کنکور شامل:

آیکون استفاده از تصویر فرد، طرح گل، تذهیب، زمینه کرم و متن تبریک و موفقیت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک رتبه برتر کنکور

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز تبریک کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم طرح بنر تبریک
  • طراحی بنر با استفاده از آیکون تصویر فرد 
  • استفاده از متن تبریک و آرزوی موفقیت 
  • طراحی ساده و کاربردی بنر برگزیدگان کنکور

طرح psd , بنر انتصابات , بنر انتصاب , بنر لایه باز انتصاب , بنر مناسبتی , دانلود بنر انتصاب , دانلود بنر لایه باز , دانلود طرح لایه باز , بنر تبریک قبولی در کنکور , طرح بنر تبریک , بنر تبریک قبولی در کنکور , طرح لایه باز , بنر لایه باز , بنر قبولی در کنکور , بنر psd انتصاب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325