طرح بنر تبریک شب یلدا

شناسه مطلب : 437123
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :99 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
مریم زنگلی
تصویر ساز : مریم زنگلی

بنر تبریک شب یلدا

شب یلدا، جشنی باستانی در ایران است که به مناسبت آغاز فصل زمستان و در شب کهنه زمان، یعنی آخرین شب از ماه پایانی سال، برگزار می‌شود. این جشن مرتبط با تاریخ‌ها و فرهنگ‌های باستانی ایرانی است و نمادهای مختلفی مانند آتش، شمع، و میوه‌ها در طول جشن به کار می‌رود.

استفاده از چاپ بنر در شب یلدا می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی و اطلاع‌رسانی بسیار مؤثر عمل کند. ابتدا، بنرهای زیبا و جذاب با طراحی‌های مرتبط با جشن شب یلدا می‌توانند توجه مردم را به سمت این جشن مهم جلب کنند. با استفاده از تصاویر زیبا و شعارهای جذاب، بنرها می‌توانند جوانمردی و پویایی را که در این جشن حس می‌شود، به تصویر بکشند.

ثانیاً، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان راهی برای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌ها و مراسمات مرتبط با شب یلدا به کار روند. اطلاع‌رسانی درباره محل و زمان جشن‌ها، برنامه‌های هنری و فرهنگی، و میزبانی‌های مختلف می‌تواند باعث شرکت فعال مردم در این جشن گردد.

سوماً، چاپ بنرها می‌توانند در ترویج فرهنگ و آداب مرتبط با شب یلدا نقش داشته باشند. از طریق انتقال اطلاعات در مورد معانی و نمادهای مرتبط با این جشن، بنرها به افزایش افتخار و ارتقاء فرهنگ ملی کمک می‌کنند.

چهارماً، با توجه به پتانسیل بنرها در فضای مجازی، این ابزارها می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها منتشر شده و به آسانی به دسترس عموم قرار گیرند. این کار باعث گسترش دیدگاه‌ها و اشتراک تجارب مردم در این جشن می‌شود.

پنجماً، چاپ بنرها با اشاعه فضای خوب و احترام به این مراسم می‌توانند تأثیر گذاری در ترویج همبستگی و انسجام اجتماعی داشته باشند. این بنرها می‌توانند جذب مشارکت عمومی و حضور فعّال مردم در این جشن‌ها را تسهیل نمایند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر گرامیداشت شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل: تصویر سازی دختر یلدا و متن تبریک شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز

سایز:                                99 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر سازی دختر در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

یلدا 1402 , یلدا , پوستر شب یلدا , بنر شب یلدا , طرح شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , طرح PSD , تصویر سازی دختر یلدا , طرح , بنر تبریک یلدا , تصویر سازی یلدا , بنر یلدا , طرح پوستر شب یلدا , تصویر سازی شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , کارت پستال , کارت پستال شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , شب یلدا , پوستر پلدا , یلدا مبارک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325