طرح بنر تبریک شب یلدا

شناسه مطلب : 436793
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم

بنر تبریک شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های مهم و سنتی در فرهنگ ایران است که در آخرین شب از ماه آذر، به عنوان آغاز فصل زمستان جشن گرفته می‌شود. این جشن در تقویم ایرانی محلی به نام "شب چله" نیز شناخته می‌شود و در آن افراد به همراه خانواده و دوستان خود جمع می‌شوند تا با شادی و شعله‌های روشنایی نورانی را به دل خود بیاورند. شب یلدا نماد نور و گرمای زندگی است و به عنوان شب طولانی‌ترین شب سال نیز شناخته می‌شود.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی در شب یلدا می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب توجه و شناخته شدن این جشن در جامعه داشته باشد. با چاپ بنرهای جذاب و متنوع با عناوینی چون "شادی شب یلدا" یا "با ما بهترین لحظات زمستان را تجربه کنید"، می‌توان به جشن شب یلدا تبلیغ کرد. بنرهای با طراحی زیبا و رنگارنگ می‌توانند جلب توجه عابران و مشتریان را فراهم کرده و جوانب مثبت و شادی این مراسم را به تصویر بکشند.

علاوه بر این، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند اطلاعات کلی در مورد زمان و مکان برگزاری جشن شب یلدا را منتقل کنند. اطلاع‌رسانی مناسب این رویداد به وسیله بنرها می‌تواند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهد و در نهایت، باعث افزایش شهرت و ارتقاء اهمیت شب یلدا در جامعه شود.

در نتیجه، چاپ بنرهای تبلیغاتی با طراحی خلاقانه و پیام‌های جذاب می‌تواند به ترویج جشن شب یلدا و ایجاد جو مثبت در جامعه کمک کند. این بنرها نقش مهمی در جلب توجه و افزایش شناخت عمومی نسبت به این جشن دارند و می‌توانند تجربه مشارکت در شب یلدا را برای افراد به یادماندنی کنند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر گرامیداشت شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:تصویر سازی میوه و متن تبریک شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر سازی خانواده ایرانی در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح بنر شب یلدا , طرح پوستر شب یلدا , یلدا , کارت پستال شب یلدا , پوستر پلدا , طرح شب یلدا , بنر تبریک یلدا , تصویر سازی میوه , طرح لایه باز بنر شب یلدا , تصویر سازی یلدا , طرح PSD , تصویر سازی شب یلدا , پوستر شب یلدا , بنر یلدا , کارت پستال , شب یلدا , بنر شب یلدا , تصویر سازی شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , طرح , یلدا مبارک , یلدا 1402 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325