طرح بنر افقی ولادت حضرت رقیه (س)

شناسه مطلب : 441005
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :67 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت حضرت رقیه

ولادت حضرت رقیه (سلام الله علیها)، دختر گرامی امام حسین (علیهما السلام)، یکی از مناسبت‌های مهم و پرفضیلت در تاریخ اسلام است که هر ساله در ماه شوال جشن‌ها و مراسم‌هایی به یاد آن برگزار می‌شود. حضرت رقیه با شجاعت، استقامت و صبر خود در مواجهه با سختی‌ها و آزمون‌های زندگی، نمونه‌ای برای تمامی انسان‌ها و مخصوصاً بانوان اسلامی است.

چاپ بنرهای مرتبط با این رویداد مهم می‌تواند تأثیرات بسیاری در جامعه داشته باشد. این بنرها می‌توانند نقشی مهم در افزایش آگاهی عمومی درباره شخصیت و فضایل حضرت رقیه داشته باشند و به مردم توصیه کنند که از زندگی او بهره‌مند شوند و از مثالش در مواجهه با دشواری‌های زندگی الهام بگیرند.

همچنین، بنرهای مرتبط با این مناسبت می‌توانند به عنوان ابزاری موثر برای ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاقی معتبر در جامعه عمل کنند. این بنرها می‌توانند مفاهیمی از مهربانی، صداقت، استقامت و صبر را به تصویر بکشند و به مردم توصیه کنند که این ارزش‌ها را در زندگی‌شان عملی کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت ولادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) با زمینه‌ای صورتی و طرح گل می‌تواند به عنوان یک ابزار جذاب و زیبا برای ایجاد فضای معنوی و مهمترین زمان تاریخی این جشن مذهبی مورد استفاده قرار گیرد. رنگ صورتی به عنوان نمادی از عشق، زیبایی و شادابی، همراه با طرح گل که نمادی از پاکیزگی و زیبایی است، می‌تواند جذابیت و زیبایی بنر را افزایش دهد.

در بخش اول، می‌توان به توضیحاتی درباره زندگی و شخصیت حضرت رقیه (سلام الله علیها) پرداخت و نقش او در اسلام و در دفاع از اصول دینی بیان کرد. می‌توان به شجاعت، صبر و استقامت او در مواجهه با ظلم و ستم اشاره کرد و به اهمیت تداوم ارزش‌های انسانی و اخلاقی که او نماینده آن بود، اشاره کرد.

در بخش دوم، می‌توان به تأثیر حضرت رقیه (سلام الله علیها) بر امروزه انسان‌ها اشاره کرد. می‌توان از این فرصت استفاده کرد تا به مردم توصیه کنیم که از مثال حضرت رقیه در برابر مشکلات و دشواری‌های زندگی الهام بگیرند و از ارزش‌های اخلاقی و انسانی که او نشان داد، الهام بگیرند.

در بخش سوم، می‌توان به توصیه به انجام اعمال خیر و برگزاری مراسمات دینی به مناسبت ولادت حضرت رقیه پرداخت. می‌توان از این فرصت استفاده کرد تا به مردم توصیه کنیم که در این ماه مبارک از اعمال خیر و فعالیت‌های دینی مخصوصاً به مناسبت ولادت حضرت رقیه، بهره‌مند شوند و از فضیلت‌های این روزها بهره‌برداری کنند.

در بخش چهارم، می‌توان به اطلاعات تماس با مراکز مذهبی مرتبط با مراسمات ولادت حضرت رقیه اشاره کرد. می‌توان اطلاعات مرتبط با مساجد و حسینیه‌ها که برنامه‌های مذهبی مرتبط با ولادت حضرت رقیه برگزار می‌کنند، در بنر قرار داد تا مردم بتوانند در این مراسمات شرکت کنند و از مفاهیم دینی و اخلاقی که به مناسبت ولادت حضرت رقیه بیان می‌شود، بهره‌مند شوند.

بنر لایه باز بنر حضرت رقیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر حضرت رقیه

طرح بنر ولادت حضرت رقیه شامل: تایپوگرافی یا رقیه خاتون ، تذهیب و متن مرتبط با ولادت حضرت رقیه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر حضرت رقیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت رقیه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               67 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت رقیه
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر ولادت حضرت رقیه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی یا رقیه خاتون در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر ولادت حضرت رقیه

 


طرح گل , دانلود بنر ولادت حضرت رقیه , بنر تبریک ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , دانلود طرح های لایه باز , بنر لایه باز ولادت حضرت رقیه , تایپوگرافی یا رقیه خاتون , طرح لایه باز ولادت حضرت رقیه , سایت طرح های psd , بنر ولادت حضرت رقیه لایه باز , بنر psd ولادت حضرت رقیه , ولادت حضرت رقیه , تذهیب , طرح بنر ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه , بنر ولادت حضرت رقیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325