طرح بنر افقی هفته بسیج اصناف و بازاریان

شناسه مطلب : 428640
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :51 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر  هفته بسیج اصناف و بازاریان

هفته بسیج اصناف و بازاریان یک رویداد مهم و معنوی در تقویت ارتباط میان اعضای اصناف و بازاریان محسوب می‌شود. این هفته به عنوان یک فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات، تجارب و دانش میان اعضا، تشویق به همکاری‌های بیشتر و تقویت هم‌افزایی و وحدت در خط‌های کسب و کاری ایفای نقش می‌کند. بسیج اصناف و بازاریان نه تنها به تعامل اجتماعی میان فعالان اقتصادی کمک می‌کند، بلکه به ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات افراد در زمینه‌های مختلف تجاری نیز کمک می‌نماید.

اهمیت چاپ بنر در این هفته نیز قابل ذکر است. چاپ بنر‌های مناسب و جذاب می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد برای اطلاع‌رسانی به اعضا و مشارکت‌کنندگان در هفته بسیج اصناف و بازاریان عمل کند. بنرها با تصاویر و متن‌هایی که به‌طور دقیق اهداف و محتوای این رویداد را نشان دهند، می‌توانند توجه افراد را جلب و آن‌ها را به مشارکت فعال در فعالیت‌ها و مراسم‌های این هفته ترغیب نمایند. چاپ بنرهای جذاب و با کیفیت، به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی، می‌تواند به افزایش حضور و مشارکت مردم در فعالیت‌های هفته بسیج اصناف و بازاریان کمک کرده و در نتیجه تاثیر مثبتی بر اهداف و خروجی‌های این رویداد داشته باشد.

در نهایت، هفته بسیج اصناف و بازاریان با چاپ بنرهای مختص به خود، به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتقاء هم‌افزایی، تبادل اطلاعات و ترویج فرهنگ کارآفرینی و تجارت در جامعه می‌تواند به تقویت و توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور کمک کند و در مجموع، به پیشرفت و رشد اقتصادی و اجتماعی منجر گردد.

طرح لایه باز بنر  هفته بسیج اصناف و بازاریان ، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر  هفته بسیج اصناف و بازاریان

طرح بنر هفته بسیج اصناف و بازاریان شامل:تصویر ایت الله خامنه ای و متن گرامیداشت هفته بسیج اصناف و بازاریان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح محرم، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی  استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته بسیج اصناف و بازاریان

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                51 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز هفته بسیج اصناف و بازاریان
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر
  • استفاده مناسب تصویر ایت الله خامنه ای و متن گرامیداشت هفته بسیج اصناف و بازاریان در طرح بنر هفته بسیج اصناف و بازاریان

هفته بسیج اصناف و بازاریان , بنر لایه باز هفته بسیج اصناف و بازاریان , طرح بنر افقی هفته بسیج اصناف و بازاریان , بنر هفته اصناف و بازاریان , بنر هفته بسیج اصناف و بازاریان , بنر افقی هفته بسیج اصناف و بازاریان , طرح بنر هفته بسیج اصناف و بازاریان , طرح بنر هفته اصناف و بازاریان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325