طرح بنر افقی مراسم شیرخوارگان حسینی

شناسه مطلب : 426524
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :142 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح بنر مراسم شیرخوارگان

ماه محرم، اولین ماه از سال اسلامی است و یکی از ماه‌های مقدس و اندوه‌انگیز برای اهل بیت پیامبر اسلام، به ویژه امام حسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای او. مراسم‌ها و آیین‌های مذهبی در این ماه، تسلیت و عزاداری برای شهادت امام حسین و یارانش را به همراه دارد. یکی از مراسم مهم در ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی یا همان روز عاشورا است که به ویژه برای کودکان بسیار مهم و ارزشمند است.

مراسم شیرخوارگان حسینی یک آیین معنوی و مهم در جامعه اسلامی است که در روز عاشورا و به همراه مراسم عزاداری برگزار می‌شود. در این روز، کودکان به همراه خانواده‌هایشان با سینه زنی و نوحه‌خوانی از زندگی ناب فرزندان امام حسین و همراهانش آگاه می‌شوند. پسربچه‌ها در این مراسم به تجربه‌ای از محبت، ایثار و صبر در برابر ستم و سختی‌ها دست پیدا می‌کنند. این آیین باعث تقویت اراده و ایمان کودکان به مقاصد اسلامی می‌شود و ارزش‌های انسانی و اخلاقی را در آنان تقویت می‌کند.

تاثیر چاپ بنر برای روز شیرخوارگان حسینی بسیار مهم و موثر است. چاپ بنر‌های مرتبط با این روز می‌تواند جامعه را با خبر کند و آگاهی‌های لازم را درباره زمان و مکان برگزاری مراسم‌ها ارائه دهد. همچنین، بنرها با نقل یادگاری‌ها و نوحه‌ها می‌توانند احساسات مردم را در این روز اندوه‌انگیز تقویت کنند و به شکلی معنادار و زیبا برای جامعه آماده شوند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای برای بیان ارادت و احترام به اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله) و انتقال پیام‌های مذهبی و انسانی به نسل‌های آینده نیز اهمیت دارند. به طور کلی، چاپ بنرها در روز شیرخوارگان حسینی می‌تواند مراسم‌ها را بزرگتر و جذاب‌تر کند و اهمیت این روز مقدس را برای افراد بیشتر بیان کند.

طرح بنر لایه باز ماه محرم و مراسم شیرخوارگان حسینی با زمینه مشکی و تصویر نوزاد، یک طرح طراحی گرافیکی است که برای جشنواره‌ها، مراسم و مناسبت‌های مذهبی مرتبط با ماه محرم و شیرخوارگان حسینی استفاده می‌شود. این طرح با ترکیب زمینه مشکی به عنوان نماد اندوه و عزاداری با تصویر نوزاد، نمادی از کودکان شهید شهادت‌طلب را به تصویر می‌کشد.

  1. زمینه مشکی: زمینه مشکی انتخاب شده برای این طرح، نمادی از اندوه، تأثر و احترام به شهدای کربلا و ماه محرم است. رنگ مشکی اغلب با مراسمات مذهبی مرتبط با اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله) در این ماه به‌کار می‌رود و نمایانگر روحیه تأمل و تعبّد مردم در این مراسمات است.

  2. تصویر نوزاد: در بالای بنر، تصویر نوزادی که به شیوه‌ای طراحی شده است، نمادی از معصومیت و براءت کودکان شهید را نشان می‌دهد. این تصویر باعث ترکیب دلنشینی از زیبایی و حس معنوی مراسم شیرخوارگان حسینی می‌شود و بر شرافت و بزرگداشت شهدای کوچک کربلا اشاره دارد.

  3. لایه باز: این طرح به صورت لایه باز طراحی شده است که به معنای امکان ویرایش آسان و اضافه کردن متن‌ها و عناصر گرافیکی دلخواه توسط طراحان است. این امکان به نمایش‌دهندگان اجازه می‌دهد تا طرح را به شکلی شخصی‌سازی شده و با متن‌ها و اطلاعات مراسم محلی خود تطبیق دهند.

  4. استفاده در جشنواره‌ها و مراسم: این طرح می‌تواند به عنوان بنر‌های تبلیغاتی، پوسترها، پوسترهای مراسم، کارت‌های تبریک و هرگونه جلوه‌دهنده تبلیغاتی برای مراسمات مذهبی مرتبط با ماه محرم و روز شیرخوارگان حسینی استفاده شود.

  5. اهمیت مراسم شیرخوارگان حسینی: مراسم شیرخوارگان حسینی، فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین کودکان و مفاهیم انسانی و معنوی مراسمات مذهبی است. این طرح، با همبستگی تصویر نوزاد با حسین (علیه‌السلام)، پنداره‌ای از نهادینه کردن ارزش‌های انسانی، عدالت و صبر در کودکان به شیوه‌ای هنری و معنوی نشان می‌دهد. به‌طور کلی، این طرح با ترکیب زیبا و معنوی رنگ‌ها و تصویر نوزاد، بیانگر اهمیت عمیق و غنی مراسم شیرخوارگان حسینی است و می‌تواند مراسمات مذهبی را به یادماندنی‌تر و تأثیرگذارتر کند.

طرح لایه باز بنر همایش شیرخوارگان حسینی، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شیرخوارگان حسینی

طرح بنر مراسم شیرخوارگان شامل: تصویر عزادار حسینی و نوزاد و متن مرتبط در طرح بنر  می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر همایش شیرخوارگان حسینی

ابعاد:                               200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               142 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شیرخوارگان حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مراسم شیر خوارگان حسینی در طرح بنر شیرخوارگان حسینی
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی در طرح بنر شیرخوراگان حسینی

طرح بنر تسلیت محرم , بنر ماه محرم , بنر عاشورا , طرح بنر محرم , کادر اسلیمی , بنر لایه باز محرم , بنر تسلیت محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر ایام محرم , شیرخوارگان , بنر ایام سوگواری محرم , شهادت حضرت علی اصغر , ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , طرح بنر محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر محرم , محرم , بنر شیرخوارگان حسینی , بنر مراسم شیرخوارگان حسینی , بنر محرم , بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , بنر عزاداری محرم , مراسم شیرخوارگان امام حسین , طرح بنر ماه محرم , کادر تذهیب , بنر سالروز شهادت امام حسین , شیرخوارگان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325