طرح بنر افقی عید فطر PSD

شناسه مطلب : 416102
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر، یکی از مهمترین رویدادهای دینی در اسلام است و هر ساله با شادی و آرمانشهری در بین جامعه مسلمان جشن گرفته می‌شود. این عید با شکوه و تجلیل از خداوند، به یاد آن شب قدری است که قرآن کریم به پیامبر اعظم اسلام، محمد (ص) نازل شد. عید فطر، علاوه بر رعایت فرامین دینی، فرصتی برای تقویت روابط اجتماعی و خانوادگی است.

در روزهای نزدیک به عید فطر، ارگان ها و ادارات دولتی به منظور اطلاع‌رسانی و جشن‌گیری بیشتر در این روز مقدس، اقدام به چاپ بنرها و تابلوهایی می‌کنند که در محل‌های عمومی قرار می‌دهند. این تابلوها معمولاً شامل پیام‌هایی با عنوان عید فطر، تبریک عید و شادباش به مناسبت این عید، و همچنین پیام‌های اطلاع‌رسانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی و ساعت‌های کاری ادارات هستند.

تاثیر این بنرها و تابلوها در جشن گرفتن این عید بسیار موثر است، زیرا باعث می‌شوند تا جامعه بیشتری با این روز آشنا شوند و از شادی و آرامش بیشتری برخوردار شوند. همچنین، این بنرها و تابلوها به دلیل قرار گرفتن در محل‌های عمومی، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز عمل می‌کنند و می‌توانند از این طریق، اطلاعات و خدمات ارگان ها و ادارات دولتی را به جامعه معرفی کنند.

طرح لایه باز بنر عید فطر با زمینه سفید و صورتی و طرح گل، یکی از طرح‌های زیبا و جذاب برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مورد عید فطر است. این طرح با استفاده از رنگ‌های روشن و صورتی، احساس شادی و آرامش را برای مخاطبان ایجاد می‌کند و با طرح گل، نماد زیبایی و خوشبختی را به تصویر می‌کشاند.

این طرح به صورت لایه باز طراحی شده است، به این معنی که تمامی المان‌های آن قابل ویرایش و تغییر هستند. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، المان‌های مختلفی از جمله تصاویر، متن، شکل‌ها و رنگ‌ها را تغییر داده و با نیاز خود سازگار کنند. همچنین، با توجه به اینکه این طرح در فرمت PSD طراحی شده است، قابلیت استفاده در نرم‌افزارهای طراحی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور را دارد.

استفاده از این طرح لایه باز برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مورد عید فطر، به دلیل زیبایی و جذابیت آن، می‌تواند به شدت موثر باشد. همچنین، با توجه به قابلیت ویرایش آن، می‌توان آن را بر اساس نیاز خود سفارشی کرده و به سبک و موضوع مورد نظر خود تنظیم کرد. به همین دلیل، طرح لایه باز بنر عید فطر با زمینه سفید و صورتی و طرح گل، یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای استفاده در تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مورد عید فطر است.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تایپوگرافی عید سعید فطر ، تصویر گل و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ،صورتی

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و صورتی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل در طرح بنر عید فطر

 


طرح عید فطر , دانلود بنر عید فطر , عید فطر , طرح های لایه باز , بنر لایه باز عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , بنر عید فطر , طرح بنر عید فطر , بنر psd عید فطر , بنر عید سعید فطر , بنر تبریک عید فطر , طرح های psd , بنر عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325