طرح بنر افقی عید غدیر خم psd

شناسه مطلب : 424169
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :88 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر عید غدیر خم

عید غدیر یکی از مراسم مهم و معنوی در اسلام است که هر ساله در روز نهم ماه ذی‌الحجه جشن گرفته می‌شود. این روز به مناسبت واقعه غدیر خم، که پیامبر اسلام (ص) در آن علی (ع) را به عنوان وصی و جانشین خود در حضور مسلمانان تعیین کرد، برگزار می‌شود. چاپ بنر‌های مخصوص عید غدیر می‌تواند تاثیر بسزایی در این روز و جشن‌های مرتبط با آن داشته باشد.

  1. ارتباط و اطلاع‌رسانی: چاپ بنر‌های عید غدیر، به شما امکان می‌دهد تا به طور کارآمد و قابل توجه، اطلاعات مربوط به این روز را به مخاطبان و مشتریان خود منتقل کنید. با قرار دادن تاریخ و عنوان عید غدیر، مردم را در جریان این مراسم قرار می‌دهید و آن‌ها را دعوت می‌کنید تا در جشن‌های مربوطه شرکت کنند.

  2. جذب مخاطبان جدید: با استفاده از بنر‌های عید غدیر و قرار دادن اطلاعات مناسب، می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید. افرادی که قبلاً با این روز آشنا نبوده‌اند، با دیدن بنر‌ها و جزئیات جشن‌های عید غدیر، علاقه‌مندی خود را نسبت به این مراسم و نیز فرصت شرکت در آن نشان دهند.

  3. تعزیز هویت و ارزش‌های دینی: چاپ بنر‌های عید غدیر به شما امکان می‌دهد تا هویت و ارزش‌های دینی خود را تأکید کنید. با قرار دادن نقش‌ها و شخصیت‌های مهم این واقعه مانند پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) در بنر‌ها، می‌توانید به جامعه ارزش‌هایی مانند عدالت، ولایت و امامت را بیشتر نشان دهید و در میان مردم ارزش‌های دینی را ترویج کنید.

بنابراین، چاپ بنر‌های مرتبط با عید غدیر می‌تواند در ارتباط و اطلاع‌رسانی، جذب مخاطبان جدید و تعزیز هویت و ارزش‌های دینی مؤثر باشد. این ابزار تبلیغاتی به شما امکان می‌دهد تا اهمیت و جشن‌های این روز را به دیگران منتقل کنید و در جامعه موثر باشید.

بنر تبریک سالروز عید غدیر خم به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید غدیر

طرح بنر عید غدیر خم شامل: تایپوگرافی، تصویر گل، و متن تبریک عید غدیر خم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید غدیر  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک عید غدیر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               88 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید غدیر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر عید غدیر خم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی و تصویر گل در طرح بنر عید غدیر خم

طرح بنر جشن عید غدیر , کادر تذهیب , بنر تبریک عید غدیر , تذهیب , طرح بنر تبریک عید غدیر , دانلود بنر غدیر خم , تبریک روز عید غدیر خم , دانلود بنر عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , بنر تبریک روز عید غدیر , بنر تبریک عید غدیر , طرح بنر عید غدیر , بنر جشن عید غدیر خم , بنر عید غدیر , بنر روز عید غدیر , عید غدیر خم , بنر عید غدیر خم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325