طرح بنر افقی شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر

شناسه مطلب : 442248
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :116 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (ع) یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی در جهان اسلام است که هر ساله توسط پیروان اهل بیت (ع) به عنوان یکی از مواجب دینی و اجتماعی، با احترام و عزاداری گرامی‌داشت می‌شود. این روز، زمانی است که امام علی (ع)، نماد عدالت، شجاعت و ولایت، به دست یک طاغوت ظالم به شهادت رسید و برای دفاع از اصول اسلامی و حقوق بشریت، جان خود را فدایانه کرد.

چاپ بنرها به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در اطلاع‌رسانی و جلب توجه عمومی، در چهارچوب این روز مذهبی نیز تأثیرگذار است. بنرهایی که با اشعاری از امام علی (ع) و تصاویری از زندگی و شهادت ایشان تزئین شده‌اند، نه‌تنها به یادآوری تاریخی این رویداد کمک می‌کنند، بلکه ارزش‌ها و اندیشه‌های امام علی (ع) را به جامعه القا می‌کنند و مسیر را برای تأمل در آموزه‌هایش باز می‌کنند.

بنرها با نقل اشعار، اقوال و نکات مهم امام علی (ع)، به فرصتی تبدیل می‌شوند تا مردم علاوه بر عزاداری، به بررسی و تأمل در اصول و ارزش‌های اسلامی بپردازند و در مسیری که امام علی (ع) بر آن قدم نهاده بود، قدم بردارند. این بنرها در جلب توجه مردم و الهام بخشیدن به آن‌ها در راه ادامه مسیر رهبری امام علی (ع) نقش بسزایی دارند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی لیله القدر ، تصویر حرم و کبوتر و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               116 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی لیله القدر در طرح بنر شهادت امام علی

کبوتر , شهادت حضرت علی , بنر شهادت امیرالمومنین , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت امام علی , بنر شهادت حضرت علی , تایپوگرافی لیله القدر , بنر شب قدر , امام علی , طرح بنر شب قدر , طرح بنر شب قدر , شب قدر , بنر شب قدر , بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی , تصویر حرم , لیلة القدر , بنر مراسم احیإ شب های قدر , بنر شب های قدر , شهادت امام علی , طرح لایه باز بنر شب قدر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325