طرح بنر افقی شهادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 430536
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :101 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شهریار عباسی
طراح : شهریار عباسی

بنر لایه باز سالروز شهادت امام رضا

شهادت امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) یکی از مهم‌ترین و پرفیض‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است. امام رضا (ع) به عنوان هشتمین ائمه شیعی و میراث اعظم اسلامی با دانش و فضیلت‌های بی‌پایان، در دوران خلافت حکومت عباسی مورد ستایش و احترام قرار گرفت. شهادت ایشان در 17 صفر 203 هجری قمر رخ داد و به عنوان یکی از اتفاقات تلخ تاریخ اسلام شناخته می‌شود.

تأثیر چاپ بنر در گرامیداشت شهادت امام رضا (ع) بسیار مهم است. با چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با این موضوع می‌توان به دقت و جلال این رویداد تاریخی اشاره کرد و مردم را به مشارکت در مراسمات مذهبی دعوت نمود. این بنرها می‌توانند در اطلاع‌رسانی به مردم و افزایش آگاهی از تعالیم و ارزش‌های اسلامی، نقش موثری ایفا کنند. همچنین، از طریق چاپ بنرها می‌توان مردم را به مطالعه و تحقیق در مورد زندگی و آثار امام رضا (ع) تشویق کرد و برای درک بهتر مفاهیم دینی و انسانی او تسهیلات فراهم آورد. به این ترتیب، چاپ بنرها در ترویج و گسترش معارف و مفاهیم مرتبط با شهادت امام رضا (ع) نقش مهمی دارد و به ارتقاء ایمان و عقیده مردم کمک می‌کند.

طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز شهادت امام رضا(ع)

طرح بنر شهادت امام رضا شامل: ، تایپوگرافی امام رضا، کبوتر ، تایپوگرافی امام رضا ماه و متن تسلیت شهادت امام رضا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام رضا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شهادت امام رضا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               101 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شهادت امام رضا
  • هم نشینی مناسب زمینه قرمز با طرح بنر شهادت امام رضا
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده از تایپوگرافی امام رضا در طرح بنر شهادت امام رضا (ع)

28صفر , حرم امام رضا , طرح بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر عزاداری 28صفر , بنر آخر صفر , بنر تسلیت شهادت امام رضا , دانلود طرح بنر شهادت امام رضا , ماه , بنر سالروز شهادت امام رضا , بنر لایه باز , بنر 28شفر , بنر شهادت ائمه , طرح بنر شهادت امام رضا , امام رضا , بنر شهادت امام رضا , بنر افقی شهادت امام رضا (ع) , شهادت امام رضا , تایپوگرافی امام رضا , طرح بنر آخر صفر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325