طرح بنر افقی شهادت امام جواد (ع)

شناسه مطلب : 444564
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

شهادت امام جواد (ع)، هفتمین اختصاصی از ائمه اثناعشری شیعه، یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که هر ساله توسط شیعیان در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود. امام محمد تقی جواد (ع) با حضور انسانی خود و تعالیم علمی و اخلاقی، گام‌های بلندی در مسیر رهایی و هدایت انسانیت برداشت. او به عنوان "جواد الائمه" شناخته می‌شود، به دلیل اخلاق برجسته و آموزه‌های اخلاقی و علمی که به نسل‌های آینده انتقال داد.

بنرها و رسانه‌های چاپی در این روز، نقش مهمی در یادآوری ارزش‌ها و اندیشه‌های امام جواد (ع) دارند. این بنرها نه تنها به شناخت بیشتر این شخصیت مقدس کمک می‌کنند، بلکه این امر را برای جامعه عمومی هم قابل دسترس می‌سازند. این ابزارهای چاپی می‌توانند مفاهیم اخلاقی، علمی و انسانی که امام جواد (ع) برای جامعه آورد، را به شیوه‌ای جذاب و موثر به مخاطبان انتقال دهند.

علاوه بر این، بنرها و ابزارهای چاپی می‌توانند افراد را به فعالیت‌های اجتماعی و خیریه در روزهای اختصاصی مرتبط با شهادت امام جواد (ع) دعوت کنند. این اقدامات، باعث تقویت ارتباطات اجتماعی و ایجاد یک فضای معنوی و انسجام در جامعه می‌شود که با هدف ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی، به منظور بهبود شرایط جامعه و افزایش همبستگی و انسجام میان اعضای آن صورت می‌گیرد.

همچنین، تأثیر بنرها و رسانه‌های چاپی در روز شهادت امام جواد (ع) به ترویج اصول انسانی و اجتماعی متعالی، توجه به حقوق بشر و عدالت، و تشویق به محبت و احترام به همدیگر می‌پردازد. این ابزارها با ارتقاء آگاهی مردم از زندگی و آموزه‌های امام جواد (ع)، در مسیر تحقق اهداف اخلاقی و انسانی کمک می‌کنند.

علاوه بر این، بنرها و رسانه‌های چاپی می‌توانند ابزاری برای ایجاد فضای فکری و عبادی مناسب در این روزهای مهم باشند. با ارائه پیام‌ها و متن‌هایی که به تأمل و تفکر در مسائل معنوی و دینی دعوت می‌کنند، این ابزارها می‌توانند به تعمق در فرهنگ و معنویت اسلامی کمک کنند و در افزایش ایمان و ارتباط افراد با خداوند موثر باشند.

به طور کلی، بنرها و رسانه‌های چاپی در روز شهادت امام جواد (ع) نه تنها نقش مهمی در ارتقای آگاهی و ارزش‌های دینی و اخلاقی دارند، بلکه به تشویق به اعمال خیر و محبت و ترویج فضای معنوی و انسانی در جامعه نیز کمک می‌کنند.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: طرح گل و کبوتر و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، مشکی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و مشکی با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تصویر کبوتر و طرح گل در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه

 


بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , طرح بنر شهادت امام محمد تقی , محمد تقی , دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , حضرت جواد الائمه , بنر شهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه باز شهادت امام جواد , دانلود بنر شهادت امام جواد , بنر سالروز حضرت جواد الائمه , امام جواد , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325