طرح بنر افقی روز کار آفرینی

شناسه مطلب : 443163
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر سالروز هفته مهارت و کارآفرینی

روز کارآفرینی یک فرصت استوار برای تجلیل از روحیه کارآفرینی و تشویق به راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید و نوپا است. این روز به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم در تقویت فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در جوامع شناخته می‌شود. کارآفرینان با ایده‌های خود، پشتکار خود، و اراده‌ی قوی خود، نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی دارند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی و ترویجی به مناسبت روز کارآفرینی می‌تواند تاثیر چشمگیری در افزایش آگاهی جامعه از اهمیت کارآفرینی داشته باشد. این بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب و پیام‌های ملموس، افراد را به راه‌اندازی کسب و کارهای خود تشویق کنند و آنان را به ارائه ایده‌های نو و نوآورانه ترغیب نمایند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای تبلیغ و ارتقاء رویدادها و ورک‌شاپ‌های مرتبط با کارآفرینی مورد استفاده قرار گیرند.

با چاپ بنرهای ترویجی، می‌توان ارتباط بین جوانان و افراد علاقمند به کارآفرینی را تقویت کرده و مشارکت آنان در فعالیت‌های کارآفرینی را افزایش داد. این اقدامات می‌توانند به ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فرصت‌های شغلی، و توسعه اقتصادی کمک کرده و نقش مهمی در رشد و پیشرفت جوامع داشته باشند.

طرح بنر لایه باز کارآفرینی، توسط طراحان ایران طرح جهت بزرگداشت این روز ملی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز کارآفرینی

طرح لایه باز بنر روز کارآفرینی شامل:  تصویر مفهومی از کارآفرینی، جملات مربوط به کارآفرینی، طرح گل و متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این سالروز ملی استفاده نمایید.

مشخصات فنی بنر هفته ملی مهارت

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی کارآفرینی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح  بنر
  • استفاده از تصویر گرافیکی و مفهومی کارآفرینی
  • استفاده از متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت
  • استفاده جملات مربوط به مهارت و کار متناسب با طرح بنر کار آفرینی

 

 


طرح لایه باز بنر مناسبت روز کار آفرینی , سازمان فنی حرفه ای , پرچم ایران , روز6 مرداد , روز کار افرینی , آفرین کارآفرینان , دانلود بنر مناسبتی , دانلود پسوند psdبنر روز کارآفرینی , کار , بنر آموزش فنی حرفه ای , دانلودبنرآموزش فنی حرفه ای , طرح لایه باز بنر روز کار آفرینی , کارگر , کارآفرینی , روز کارآفرینی و آموزش فنی حرفه ای , ایران , بنر مناسبت روز کار آفرینی , روز کارآفرینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325