طرح بنر افقی روز ملی کشتی

شناسه مطلب : 429395
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی

روز ملی کشتی به عنوان یکی از رویدادهای مهم و مورد توجه در تاریخ ایران شناخته می‌شود. این روز، به بزرگداشت و گرامیداشت تختی، شخصیتی تاریخی که در دوران پهلوی دوم با تلاش‌های فراوان، کشتی را به عنوان یک ورزش ملی و محبوب معرفی کرد، مرتبط است. تختی با ایجاد زیرساخت‌های لازم، بازی‌های کشتی را ترویج داد و توانست جایگاه ویژه‌ای به این ورزش در جامعه ایران اختصاص دهد.

برگزاری روز ملی کشتی و بزرگداشت تختی، تأثیر قابل‌توجهی در جامعه دارد. این رویداد نه تنها به معرفی و ترویج ورزش کشتی کمک می‌کند، بلکه جامعه را به ورزش، تلاش و پشتکار تشویق می‌کند. همچنین، این روز می‌تواند به عنوان فرصتی برای گردهم آمدن خانواده‌ها، دوستان و علاقه‌مندان به این ورزش عنوان شود و ارتباطات اجتماعی را تقویت کند.

استفاده از چاپ بنر در این روز می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. بنرهای تبلیغاتی با طراحی مناسب و اطلاع‌رسانی صحیح، می‌توانند جامعه را به شرکت در این رویداد ترغیب کنند. از طرفی، اطلاع‌رسانی از تاریخ و زمان برگزاری رویداد، محل برگزاری و برنامه‌های جانبی می‌تواند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهد و به موفقیت بیشتری در روز ملی کشتی و تختی منجر شود.


بزرگداشت تختی، شخصیتی باشکوه و ماندگار از تاریخ و فرهنگ ایران، همواره یک موضوع مورد توجه و ارادت مردم ایران بوده است. اکنون با تصمیم به ایجاد یک بنر لایه باز با زمینه کرم و تصویر غلامرضا تختی، می‌توانیم این شخصیت بزرگ را به یادگاری دائمی تبدیل کنیم.


زمینه کرم انتخابی برای این بنر، نمایانگر ارج و ارزش تاریخی و فرهنگی ایران می‌باشد. رنگ کرم به عنوان نماینده‌ای از رنگ‌های سنتی ایران، اصالت و ارتباط با تاریخ را به تصویر می‌کشد و بر زیبایی تصویر تختی آغازین ماهیت این بنر افزوده است.


تصویر غلامرضا تختی، چهره‌ای که با شجاعت و قدرت در دوران انقلاب ایران برای ایجاد تغییرات اساسی تلاش کرد، به این بنر لایه باز عمق و جذابیتی می‌بخشد. از طریق جزئیات این تصویر، تاریخچه‌ی یک دوران مهم در زندگی ایرانیان را می‌توان به تصویر کشید.


بنر لایه باز بزرگداشت تختی با زمینه کرم و تصویر غلامرضا تختی، فرصتی است تا افراد مختلف به این شخصیت بزرگ ادای احترام کنند و به میراث تاریخی و فرهنگی ایران ارج نهند. این بنر می‌تواند در جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط با تاریخ و فرهنگ کشور مورد استفاده قرار گیرد و به انتقال ارزش‌های ایرانی به نسل‌های آینده کمک کند.

طرح بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز کشتی و بزرگداشت تختی

طرح بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی شامل: نقاشی دیجیتال غلامرضا تختی، و متن گرامیداشت روز کشتی و بزرگداشت تختی میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز کشتی و بزرگداشت تختی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر
  • استفاده از عکس با کیفیت غلامرضا تختی که مناسب با بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی می باشد
  • طراحی کاربردی بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی

طرح بنر افقی روز ملی کشتی , طرح بنر بزرگداشت تختی , طرح لایه باز بنر بزرگداشت تختی , طرح بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی , بنر روز ملی کشتی , بنر بزرگداشت تختی , بنر افقی روز کشتی و بزرگداشت تختی , بنر افقی روز بزرگداشت تختی , پوستر روز ملی کشتی , بنر روز کشتی و بزرگداشت تختی , طرح لایه باز بنر روز ملی کشتی , بنر افقی روز ملی کشتی , طرح بنر روز ملی کشتی , طرح پوستر روز ملی کشتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325