طرح بنر افقی روز دانشجو

شناسه مطلب : 436433
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز دانشجو

روز دانشجو هر سال در تاریخ‌های مختلف در کشورها جشن‌گرفته می‌شود تا به اهمیت نقش و جایگاه دانشجویان در جامعه اشاره شود. این روز یک فرصت است برای تجلیل از تلاش‌ها و پیشرفت‌های دانشجویان و ترویج ارزش‌های دانشگاهی و علمی. چاپ بنر در این روز می‌تواند به عنوان یک ابزار قوی در ارتقاء افتخارات دانشجویان و ایجاد حس ارتباط میان آن‌ها و جامعه عمومی و نهادهای آموزشی استفاده شود.

استفاده از بنرهای چاپی در روز دانشجو می‌تواند با استفاده از تصاویر متنوع و جذاب از موفقیت‌ها و تحصیلات دانشجویان، افتخارات آن‌ها را به نمایش بگذارد. این بنرها می‌توانند شامل عناوینی مانند "تجربه و دانش"، "پیشرفت و ارتقاء" و "تعهد به آینده" باشند تا پیام‌های مثبت به جامعه منتقل شود.

بنرهای چاپی می‌توانند به ترویج فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با روز دانشجو کمک کنند. اطلاعات در مورد مراسم گرامیداشت، کنفرانس‌ها، و کارگاه‌های علمی در بنرها جا گیری کند تا دانشجویان و جامعه به طور کلی بتوانند به شرکت در این رویدادها دعوت شوند.

بنرهای لایه باز در این روز این امکان را فراهم می‌کنند که تبلیغ‌دهندگان بتوانند محتوا، تصاویر، و متن بنرها را به روز کنند و با جزئیات جدید و مهم روز دانشجو اطلاع‌رسانی کنند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند در ایجاد ارتباط نزدیکتر میان دانشجویان و جامعه و ترویج ارزش‌های تحصیلی و علمی مؤثر باشد.

بنر لایه باز گرامیداشت روز دانشجو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنرروز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو شامل:عکس ایرانی کتاب و کلاه فارغ التحصیلی ، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران و متن گرامیداشت روز دانشجو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز دانشجو، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز دانشجو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز دانشجو، بنر روز دانشجو، بنر لایه باز روز دانشجو، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی دانشجو، عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران، متن گرامیداشت روز دانشجو

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز دانشجو

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز دانشجو
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز دانشجو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی کتاب در طرح بنر روز دانشجو
  • استفاده از تایپوگرافی دانشجو در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز دانشجو

کلاه دانشجویی , بنر روز دانشجو , دانشجو , کتاب , بنر لایه باز روز دانشجو , طرح بنر روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو تایپوگرافی دانشجو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325