طرح بنر افقی روز داروساز

شناسه مطلب : 429034
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز داروساز

روز 5 شهریور به عنوان "روز داروساز" در ایران جشن‌گرفته می‌شود تا به تلاش‌ها و کوشش‌های داروسازان در تولید و توزیع داروها و محصولات دارویی اهمیت ویژه‌ای داده شود. این روز یادآور نقش بسیار حیاتی داروسازان در حفظ و نگهداری سلامتی افراد جامعه است. داروسازی علمی و صنعتی که به ترکیب دانش پزشکی، شیمی و فناوری تولید محصولات دارویی می‌پردازد، از اهمیت فراوانی برخوردار است و این روز فرصتی است تا تشکر و قدردانی از تلاش‌های این افراد صورت گیرد.

برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی بهتر درباره روز داروساز و اهمیت داروسازی، چاپ بنرها و متناسب با تصاویر جذاب می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. بنرها به عنوان وسیله‌ای برای جلب توجه و انتقال پیام‌های اصولی به جامعه مطرح می‌شوند. با طراحی مناسب و استفاده از تصاویر و جملات قوی، بنرها می‌توانند به افزایش آگاهی عمومی از نقش داروسازان و اهمیت داروسازی در جامعه کمک کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به ترویج استفاده صحیح از داروها و اطلاع‌رسانی در مورد محصولات جدید نیز کمک کنند.

به طور کلی، استفاده از بنرها به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی درباره روز داروساز می‌تواند نقش مهمی در افزایش شناخت جامعه نسبت به اهمیت داروسازی و نقش آن در حفظ سلامتی ایفا کند.

طرح لایه باز بنر روز داروساز، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت روز داروساز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز داروساز

طرح بنر لایه باز روز داروساز شامل: عکس با کیفیت از دارو  و متن گرامیداشت روز داروساز می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی روز داروساز

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عمودی روز داروساز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تصویر دارو در طرح بنر
  • استفاده از متن گرامیداشت روز داروساز

 


بنر افقی روز داروساز , طرح بنر افقی روز داروساز , داروسازی , بنر گرامیداشت روز داروسازی , بنر لایه باز , طرح بنر روز داروسازی , بنر تبریک روز داروسازی , روز داروساز , طرح بنر گرامیداشت روز داروسازی , بنر روز داروسازی , داروساز , بنر بنر ایرانی , طرح بنر تبریک روز داروسازی , طرح لایه باز بنر افقی روز داروساز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325