طرح بنر افقی روز جهاد کشاورزی

شناسه مطلب : 422295
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی از وزارت‌خانه‌های جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۹ با ادغام دو وزارت‌خانه جهاد سازندگی و وزارت‌خانه کشاورزی تشکیل شده است .

روز جهاد کشاورزی در 27 خرداد، یکی از رویدادهای مهم و معنوی در تاریخ ایران است که به منظور تشویق و حمایت از کشاورزان و فعالان در حوزه کشاورزی برگزار می‌شود. این روز با هدف ارتقاء کشاورزی و تولید محصولات غذایی در کشور، به عنوان یک فرصت برای تجدید نظر در سیاست‌ها و برنامه‌های مرتبط با کشاورزی و ایجاد ارتباط مستقیم بین کشاورزان و دولت برگزار می‌شود.

برگزاری روز جهاد کشاورزی در 27 خرداد، می‌تواند از طریق چاپ بنرها و تبلیغات گسترده، تاثیر بسزایی در ترویج اهمیت کشاورزی و تولید محصولات غذایی داشته باشد. بنرهای مختلف با مضامین متنوع و جذاب می‌توانند همه‌ی اقشار جامعه را به فرایند تولید محصولات کشاورزی و نقش آن در تأمین نیازهای مردم و توسعه کشور آگاه کنند. از طریق تصاویر و شعارهای مؤثر در بنرها، می‌توان به ترغیب افراد به استفاده از زمین‌های خالی و باغات خانگی برای تولید محصولات ساده و خوراکی نیز پرداخت.

علاوه بر این، چاپ بنرهای مرتبط با روز جهاد کشاورزی می‌تواند باعث ایجاد همبستگی و اتحاد میان کشاورزان و جامعه شود. با دیده شدن بنرها و پیام‌های مضمون‌دار، افراد می‌توانند به جهاد کشاورزی به عنوان یک وظیفه مشترک نگاه کنند و در جهت افزایش تولید مشارکت کنند. این ترویج برای ایجاد ارتباط نزدیک تر بین کشاورزان و دولت نیز مؤثر خواهد بود و می‌تواند باعث تحقق سیاست‌های توسعه کشوری در زمینه کشاورزی شود.

به طور کلی، روز جهاد کشاورزی در 27 خرداد با ترویج و حمایت از کشاورزی و تولید محصولات غذایی، به عنوان یک رویداد مهم در تقویت بنیان کشاورزی کشور ایفای نقش می‌کند. چاپ بنرها و تبلیغات متنوع می‌توانند در افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به اهمیت کشاورزی و تحرک در مسیر توسعه این حوزه بسیار موثر واقع شوند.

بنر  روز جهاد کشاورزی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز جهاد کشاورزی

طرح بنر روز جهاد کشاورزی شامل: تایپوگرافی جهاد کشاورزی و متن گرامیداشت روز جهاد کشاورزی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهاد کشاورزی  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز جهاد کشاورزی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جهاد کشاورزی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح بنر روز جهاد کشاورزی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی جهاد کشاورزی در طرح بنرروز جهاد کشاورزی

بنر لایه باز هفته جهاد کشاورزی , جهاد کشاورزی , 27 خرداد روز جهاد کشاورزی , روز جهاد کشاورزی , کشاورزی , بنر هفته جهاد کشاورزی , آرم جهاد کشاورزی , دانلود بنر روز جهاد کشاورزی , بنر روز جهاد کشاورزی , گندم , طرح بنر روز جهاد کشاورزی , بنر جهاد کشاورزی , بنر psd هفته جهاد کشاورزی , 27 خرداد , گرامیداشت روز جهاد کشاورزی , هفته جهاد کشاورزی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325