طرح بنر افقی روز ایمنی حمل و نقل

شناسه مطلب : 443193
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز ایمنی حمل و نقل

روز ایمنی و حمل و نقل یک رویداد بین‌المللی است که به منظور توجه به اهمیت ایمنی در حمل و نقل جهانی برگزار می‌شود. این روز فرصتی است تا همه ما به اهمیت ایمنی در سفرهای روزمره و تجاری توجه کنیم و برنامه‌های لازم را برای افزایش سطح ایمنی در این زمینه‌ها اجرا کنیم. حمل و نقل به این ترتیب می‌تواند به عنوان یک عامل مهم در توسعه اقتصادی و اجتماعی کمک کند، اما ایمنی باید همواره اولویت باقی بماند.

چاپ بنر برای این روز نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی از اهمیت ایمنی در حمل و نقل دارد. بنرها می‌توانند پیام‌هایی را انتقال دهند که به تشویق رانندگان و مسافران برای رعایت قوانین ایمنی و استفاده از وسایل نقلیه با شرایط ایمن ترغیب کنند. این بنرها می‌توانند در ایجاد فضایی ایمن‌تر برای تمام افرادی که در حمل و نقل شرکت می‌کنند، موثر باشند.

در کل، ایجاد آگاهی در مورد اهمیت ایمنی در حمل و نقل از طریق بنرها و رویدادهای مشابه می‌تواند به کاهش تعداد حوادث و تصادفات و در نهایت بهبود کیفیت زندگی افراد کمک کند. این اقدامات نه تنها به افراد کمک می‌کنند که خودشان را محافظت کنند، بلکه به جامعه به طور کلی نیز سود می‌رسانند.

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل

طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل شامل: تصویر کامیون ، وکتور مرتبط و متن گرامیداشت روز حمل و نقل می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سبز

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مرتبط در طرح بنر لایه باز روز ایمنی حمل و نقل
  • استفاده از متن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

26 آذرماه , طرح بنر لایه باز , روز حمل و نقل جاده ای , روز ملی حمل و نقل , روز ملی , روز ایمنی حمل و نقل , بنر psd روز ملی حمل و نقل , طرح بنر روز ایمنی حمل و نقل , روز روز ملی حمل و نقل , 26آذر , بنر روز ایمنی حمل و نقل , بنر مناسبتی , حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , بنر لایه باز روز ملی حمل و نقل , طرح لایه باز بنر روز ایمنی حمل و نقل , بنر روز ملی حمل و نقل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325