طرح بنر افقی روز آتش نشانی

شناسه مطلب : 431648
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :150 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز آتش نشانی

روز آتش‌نشانی در تاریخ ۷ مهر، به عنوان روز تجلی ایثار و شجاعت آتش‌نشانان، به شکل یادگاری به همه افرادی که در مأموریت‌های خطرناک حفاظت از جان و اموال مردم مشغول به کار هستند، اختصاص دارد. آتش‌نشانان با شجاعت و حرفه‌ای که در مواجهه با حریق‌ها و فوران آتش به اجرا می‌گذارند، مردم را از خطرات بزرگی نجات می‌دهند. این روز به عنوان یک فرصت برای قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های آتش‌نشانان تعیین شده است.

چاپ بنرها به عنوان یکی از روش‌های مهم برای افزایش آگاهی و تقدیر از آتش‌نشانان در این روز می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد. بنرها با نمایش تصاویر شجاعت و قهری آتش‌نشانان در عملیات‌های انقاذی و حفاظتی، مردم را به تقدیر و احترام به این گروه حرفه‌ای دعوت می‌کنند. همچنین، پیام‌های مختلفی که در بنرها درج می‌شود، به مردم یادآوری می‌کند که آتش‌نشانان به عنوان قهری از ایمنی عمومی در خدمت جامعه هستند و حمایت از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به عبارت دیگر، چاپ بنرها در روز آتش‌نشانی به ایجاد همبستگی و ارتقاء افتخار و احترام به آتش‌نشانان کمک می‌کند و نقش مهمی در ترویج ارزش‌های حرفه‌آتی و تلاش فداکارانه این گروه باارزش دارد.

طراحی یک بنر لایه باز با زمینه قرمز و مشکی برای روز آتش‌نشانی می‌تواند به عنوان یک ابزار بسیار جذاب و جلب کننده برای افتخار و تقدیر از آتش‌نشانان خدمت کند. این بنر با تصویری قوی از آتش‌نشانان و مفهوم حرفه‌آتی آنها، اهمیت بالایی در مراسم و رویدادهای مرتبط با روز آتش‌نشانی دارد.

زمینه قرمز این بنر به عنوان نمایانگر آتش و حرارت، می‌تواند نمادی از خطراتی باشد که آتش‌نشانان در مواجهه با آنها ایمان به امانت و فداکاری دارند. این رنگ نماد از ایمان و شجاعت آتش‌نشانان به نمایش می‌گذارد. همچنین، مشکی به عنوان رنگی از عمق و پایداری، می‌تواند نمایانگر قدرت و تصمیم آتش‌نشانان برای مقابله با خطرات باشد.

تصویر آتش‌نشانی در بنر به وضوح نمایانگر حرفه و تخصص این گروه است. تصویری از یک آتش‌نشان در حال عملیات انقاذی یا بازیافت در شرایط حرارتی و خطرناک، نقش آتش‌نشانان در حفاظت از جان و اموال مردم را به تصویر می‌کشد.

طرح بنر لایه باز به طراحان و گرافیست‌ها این امکان را می‌دهد که بر اساس نیازهای مختلف وقابل تنظیم، تصویر آتش‌نشانی و متن‌های مختلف را درج کرده و آن را به شکلی خلاقانه ترتیب دهند. این بنر می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در ترویج آگاهی عمومی از حرفه آتش‌نشانی و اهمیت آن در جامعه به کار رود.

طرح بنر گرامیداشت روز آتش نشانی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز آتش نشان

طرح بنر روز آتش نشانی شامل: عکس باکیفیت آتش نشان و متن تبریک روز آتش نشانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک روز آتش نشان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر روز آتش نشانی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، مشکی

سایز:                               150 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز آتش نشانی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و مشکی با طرح بنر روز آتش نشانی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی و تصویر آتش نشان
  • استفاده از متن تبریک سالروز آتش نشانی و ایمنی در طرح بنر روز آتش نشانی

بنر psd روز آتش نشانی و ایمنی , تبریک روز آتش نشانی , طرح بنر گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی , بنر آتش نشانی و ایمنی , آتش نشان , 7 مهر , روز آتش نشان , آتش نشانی , بنر لایه باز روز آتش نشانی , طرح بنر روز آتش نشانی و ایمنی , تصویر آتش نشان , بنر گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی , روز گرامیداشت آتش نشان , بنر روز آتش نشانی و ایمنی , بنر روز آتش نشانی , بنر تبریک روز آتش نشانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325