طرح بنر افقی دهه کرامت

شناسه مطلب : 443755
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر دهه کرامت

دهه کرامت، دهه‌ای است که با ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، دوران بزرگی و پر برکتی را برای جامعه اسلامی رقم می‌زند. ولادت این دو عالم بزرگ اسلامی، مناسبتی است که با عظمت و شکوه، انسان‌ها را به سوی ارزش‌های الهی و اخلاقی هدایت می‌دهد. در این دوره، به عنوان دهه کرامت، مسلمانان به خاطر نعمت ولادت این دو شخصیت الهی، به سوی تجدید میثاق با ارزش‌های اخلاقی و انسانی می‌روند و به ارزش‌های معنوی و دینی توجه بیشتری می‌کنند.

چاپ بنر به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، می‌تواند تاثیرات فراوانی در جامعه داشته باشد. این بنرها می‌توانند نقش مهمی در ترویج ارزش‌های اخلاقی و معنوی، و تشویق مردم به پیروی از ائمه اطهار داشته باشند. از طریق نمایش تصاویر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، و پیام‌های معنوی و دینی، بنرها می‌توانند مردم را به سوی عمل به اخلاق و ارزش‌های دینی هدایت کنند و انگیزه آن‌ها را برای رسیدن به مرتبه اخلاقی و معنوی بالاتر افزایش دهند.

همچنین، بنرهای چاپ شده به مناسبت دهه کرامت، می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر برای جلب توجه مردم به این مناسبت‌های مهم عمل کنند و باعث شناخت بهتر و گسترش دانش درباره اهمیت ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) شوند. این بنرها با ارائه پیام‌هایی مثبت و الهی، می‌توانند اثر مثبتی در زندگی مردم بگذارند و آن‌ها را به سمت مسیر رشد و تکامل روحی و معنوی هدایت کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت دهه کرامت با زمینه صورتی و طرح شکوفه، یک فرصت بی‌نظیر است تا ارزش‌های معنوی و اخلاقی این دوران بزرگ را به زیبایی و جذابیت بیشتری به نمایش بگذاریم. زمینه صورتی، با رنگ‌بندی زیبا و دل‌نشین خود، احساس آرامش و شادابی را به مخاطبان القا می‌کند و به آن‌ها احساس گرمای دوستی و محبت می‌دهد.

طرح شکوفه بر روی زمینه صورتی بنر، نمادی از رشد، توسعه و زیبایی است. این شکوفه‌ها، نمایانگر آغاز یک دوره جدید از رشد و تکامل روحی و معنوی است که با ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود. طرح شکوفه‌ها همچنین نمادی از زیبایی و شادابی زندگی است که از مبدأ معنوی و اخلاقی نشأت می‌گیرد.

این بنر لایه باز، فرصتی فراهم می‌کند تا مردم به وسیله آن، ارزش‌های معنوی و دینی مرتبط با دهه کرامت را درک و درک کنند. از طریق نمایش تصاویری از طبیعت و شکوفه‌های زیبا، این بنر می‌تواند مردم را به تفکر در معانی عمیق و معنوی هدایت کند و آن‌ها را به سوی معنویت و ارتباط با ارزش‌های انسانی و الهی بیشتر بکشاند.

همچنین، طراحی بنر لایه باز به مناسبت دهه کرامت، فرصتی است تا مردم از این دوران بزرگ بهره برده و پیام‌های مهم و مفیدی را از جمله تقویت اخلاق و ارتقاء ارزش‌های معنوی و دینی در جامعه منتقل کنیم. این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی، افکار و عقاید مردم را شکل دهند و به آن‌ها کمک کنند تا به سمت رشد و تکامل معنوی و اخلاقی بیشتری بروند.

بنر دهه کرامت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر دهه کرامت

طرح بنر دهه کرامت شامل: تایپوگرافی دهه کرامت ، طرح شکوفه و متن گرامیداشت دهه کرامت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر دهه کرامت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر دهه کرامت

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر دهه کرامت
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر دهه کرامت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل در طرح بنر دهه کرامت

طرح شکوفه , تایپوگرافی دهه کرامت , طرح لایه باز دهه کرامت , بنر دهه کرامت , دهه کرامت , تذهیب , طرح ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , بنر لایه باز دهه کرامت , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت امام رضا , ولادت حضرت معصومه , حضرت معصومه , دانلود بنر دهه کرامت , ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر روز ولادت حضرت معصومه , ولادت امام رضا , امام رضا , دانلود بنر ولادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325