طرح بنر افقی خیر مقدم حج

شناسه مطلب : 445580
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر خیر مقدم مکه

مراسم حج، یکی از عظیم‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای دینی در اسلام است که هر ساله مسلمانان از سراسر جهان به سوی مکه مکرمه جمع می‌شوند تا این عبادت بزرگ را به انجام برسانند. این مراسم، به عنوان پنجمین رکن اسلام و نماد وحدت و همبستگی مسلمانان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حج، فرصتی است برای مسلمانان برای تجربه تواضع، ایمان، و ارتباط نزدیک‌تر با خداوند.

در طول مراسم حج، حاجیان از تمامی نقاط جهان با هم تلاقی می‌کنند و به عنوان یک اجتماع بزرگ و یکپارچه، به انجام مناسک مختلفی از جمله طواف بین الحرمین، سعی بین سفا و مروت، وقوف در عرفات و... می‌پردازند. این مناسک، فرصتی است برای پاکسازی روحی، تجدید نیت و اراده، و تقویت ارتباط با الهی و همچنین با همنوردان.

علاوه بر این، مراسم حج فرصتی است برای تجربه عمیقی از وحدت و همبستگی مسلمانان از سراسر جهان. این مراسم، افراد را با فرهنگ‌ها، زبان‌ها و آداب و رسوم مختلفی آشنا می‌کند و این تنوع فرهنگی و اجتماعی به وحدت و انسجام بیشتر مسلمانان کمک می‌کند. به طور کلی، مراسم حج نه تنها به عنوان یک عبادت بلکه به عنوان یک تجربه فرهنگی، اجتماعی، و معنوی بسیار مهم و قابل ارزش شناخته می‌شود.

طرح بنر  خیر مقدم مکه ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر خیر مقدم مکه

طرح بنر  خیر مقدم مکه شامل: تایپوگرافی حجکم مقبول سعیکم مشکور و متن خیر مقدم می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر خیر مقدم مکه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

 

مشخصات فنی طرح بنر خیر مقدم مکه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر  خیر مقدم مکه
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر خیر مقدم مکه
  • طراحی ساده کاربردی بنر
  • استفاده از  تایپوگرافی حجکم مقبول سعیکم مشکور در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تذهیب در طراحی بنر  خیر مقدم مکه

 


بنر لایه باز حج , بنر خیر مقدم حج , بنر خیر مقدم حجاج , طرح بنر مکه , تایپوگرافی حجکم مقبول سعیکم مشکور , بنر افقی خیر مقدم حجاج , بنر حج , دانلود بنر حج , دانلود طرح لایه باز , مسجدالحرام , بنر خیر مقدم مکه , بنر بازگشت از حج , دانلود طرح مکه , طرح بنر حج , طرح بنر حج , کعبه , مکه , بنر مکه , بنر مکه , بنر بازگشت از مکه , بنر افقی , زیارت قبول , بنر خوش آمدگویی حجاج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325