طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی با تایپوگرافی یا مهدی

شناسه مطلب : 449800
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی با تایپوگرافی یا مهدی

سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، یکی از مناسبت‌های بسیار مهم در تقویم شیعیان است که با احترام و شکوه خاصی گرامی داشته می‌شود.

این روز که به‌عنوان روز آغاز ولایت و رهبری امام دوازدهم شیعیان شناخته می‌شود، نمادی از امید و انتظار برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

مسلمانان و شیعیان در این روز به یادآوری فضایل و ارزش‌های معنوی امام زمان (عج) پرداخته و بر اهمیت پیروی از راه و سیره ایشان تأکید می‌کنند.

چاپ بنرهای مرتبط با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) می‌تواند به ترویج فرهنگ انتظار و تقویت اعتقادات مذهبی در جامعه کمک کند.

این بنرها، که معمولاً شامل احادیث، دعاها، و تصاویر مرتبط با امام زمان (عج) هستند، می‌توانند فضای معنوی و امیدبخشی را در میان مردم ایجاد کنند.

نصب این بنرها در مساجد، خیابان‌های اصلی و مراکز فرهنگی، به گسترش پیام انتظار و اهمیت این روز در میان جامعه کمک می‌کند و مردم را به تعمیق ارتباط معنوی خود با امام زمان (عج) ترغیب می‌نماید.

علاوه بر ایجاد فضای معنوی، چاپ بنرهای مرتبط با این مناسبت می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت و جایگاه امام زمان (عج) در دین اسلام منجر شود

این بنرها با انتشار پیام‌های الهام‌بخش و امیدبخش، جامعه را به یادآوری وظایف و مسئولیت‌های دینی خود در برابر امام زمان (عج) تشویق می‌کنند.

در نتیجه، بنرهای سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به تقویت روحیه ایمان و اتحاد در میان مسلمانان کمک کرده و زمینه‌ساز تقویت ارتباطات معنوی و اجتماعی در جامعه می‌شوند.

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز آغاز امامت امام زمان (عج)

طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی شامل:

تایپوگرافی یا مهدی و نقوش مذهبی و متن تبریک آغاز امامت امام زمان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر آغاز امامت حضرت مهدی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی و تذهیب
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی

بنر آغاز امامت امام مهدی , بنر ولادت امام زمان , طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی , امامت , تذهیب , بنر آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی , آغاز امامت حضرت مهدی , طرح گل , بنر آغاز امامت حضرت مهدی , طرح بنر آغاز ولایت صاحب الزمان , بنر آغاز ولایت حضرت مهدی , طرح بنر مراسم مولودی خوانی آغاز امامت حضرت مهدی , بنر آغاز ولایت امام زمان , خوشنویسی یا مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , امام زمان , بنر آغاز امامت و ولایت امام زمان , آغاز ولایت حضرت مهدی , بنر آغاز امامت امام زمان , نهم ربیع الاول , تایپوگرافی یا مهدی , آغاز امامت امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325