طرح برگه تشخیص رنگ خودرو

شناسه مطلب : 443549
ابعاد :14.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو

طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ اتومبیل به عنوان یک فناوری نوین و مفید در زمینه تشخیص و شناسایی خودروها ارزیابی می‌شود. این طرح، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تصویربرداری و هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص رنگ خودروها را با دقت و سرعت بالا دارد. از طریق این طرح، با اسکن کردن برگه‌ای که رنگهای مختلف نمونه‌های متنوع اتومبیل‌ها را در بر دارد، می‌توان رنگ و نوع خودروی مورد نظر را تشخیص داد.

استفاده از این طرح در حوزه تبلیغات نیز امکانات جالبی را فراهم می‌کند. از جمله کاربردهای مهم آن می‌توان به تخصیص دقیق تبلیغات به انواع و رنگ‌های خودروها اشاره کرد. به عنوان مثال، با شناسایی خودروهایی که رنگ آن‌ها با تبلیغات یک برند خاص همخوانی دارد، می‌توان تبلیغات محصولات مربوطه را به طور مستقیم و موثرتر به مخاطبان مناسب ارائه داد.

علاوه بر این، این فناوری می‌تواند در تحلیل و پیش‌بینی روند تغییرات در ترجیحات مشتریان نیز مفید باشد. با آنکه رنگ خودروها نمایانگر سلیقه و استایل زندگی افراد است، تحلیل داده‌های به دست آمده از این طرح می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا تبلیغات خود را بر اساس ترجیحات و علایق واقعی مخاطبان بهینه‌سازی کنند.

در نهایت، طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ اتومبیل به عنوان یک ابزار قدرتمند و نوآورانه می‌تواند در بهبود عملکرد و کارایی استراتژی‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه، به افزایش فروش و شناخت برند‌ها کمک کند.

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح دفترچه لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو شامل: عکس با کیفیت ماشین خارجی ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح برگه تشخیص رنگ خودرو

ابعاد:                                14.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

نکات طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و المان های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت ماشین که مناسب طرح برگه تشخیص رنگ خودرو می‌باشد.

طرح برگه تشخیص رنگ ماشین , طرح برگه تشخیص رنگ خودرو , طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو , برگه تشخیص رنگ خودرو , طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ ماشین , برگه تشخیص رنگ ماشین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325