طرح برچسب روی فروشگاه زیتون

شناسه مطلب : 444545
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح برچسب روی شیشه زیتون فروشی

طرح لایه باز برچسب درب ورودی فروشگاه زیتون، یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات و بازاریابی است که به فروشگاه کمک می‌کند تا به طور مؤثر تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و توجه آن‌ها را به سمت محصولات و خدمات خود جلب کند.

اولین کاربرد طرح لایه باز برچسب درب ورودی فروشگاه زیتون، جلب توجه مشتریان به فروشگاه است. با طراحی یک طرح جذاب و خلاقانه بر روی درب ورودی، فروشگاه می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و آن‌ها را به وارد شدن به فضای داخلی فروشگاه ترغیب کند. این اولین گام برای ایجاد ارتباط با مشتریان جدید و افزایش احتمال خرید آن‌ها است.

دومین کاربرد این طرح، ارائه اطلاعات مهم و مفید به مشتریان است. با استفاده از طرح لایه باز برچسب درب ورودی، فروشگاه می‌تواند اطلاعات در مورد محصولات، تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و سایر خدمات ارائه شده را به مشتریان ارائه کند. این اطلاعات می‌تواند به مشتریان کمک کند تا تصمیم به خرید بهتری بگیرند و به طور کلی ارتباط بیشتری با فروشگاه برقرار کنند.

سومین کاربرد طرح لایه باز برچسب درب ورودی، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است. با استفاده از لایه‌های باز، فروشگاه می‌تواند اطلاعات تماس خود را ارائه داده و به مشتریان این امکان را بدهد که به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند یا به سایت آن مراجعه کنند. این ارتباط مستقیم می‌تواند به تعامل بیشتر با مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش کمک کند.

در نتیجه، طرح لایه باز برچسب درب ورودی فروشگاه زیتون یک ابزار مؤثر در تبلیغات است که به فروشگاه کمک می‌کند تا ارتباط موثرتری با مشتریان برقرار کند، اطلاعات مفیدی را به آن‌ها ارائه دهد و در نهایت فروش خود را افزایش دهد.

طرح استیکر روی شیشه زیتون فروشی ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر زیتون فروشی

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت زیتون  ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه زیتون فروشی

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


زیتون سرا , طرح استیکر , برچسب فروشگاهی , برچسب مشاغل , برچسب زیتون فروشی , طرح برچسب روی شیشه زیتون فروشی , فروشگاه زیتون , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح لایه باز استیکر , برچسب روی شیشه , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح برچسب دیواری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325