طرح برچسب روی شیشه فست فود

شناسه مطلب : 444105
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برچسب روی شیشه فست فود

طرح لایه باز برچسب درب ورودی فست فود، یک روش بسیار موثر در تبلیغات و جلب توجه مشتریان است. این طرح، علاوه بر ارتقاء ظاهر بیرونی فروشگاه یا رستوران، ارتباط بین مشتری و برند را تقویت می‌کند. 

  1. برجستگی برند و جلب توجه مشتریان: طرح لایه باز برچسب درب، به عنوان یکی از نخستین چیزهایی که مشتریان پس از رسیدن به مکان فست فود مشاهده می‌کنند، برای برند بسیار مهم است. طرح‌های جذاب و خلاقانه در این لایه باز، می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و آنها را به ورود به فروشگاه یا رستوران تشویق کنند.

  2. تبلیغات ویژه و اطلاع‌رسانی: از طریق این لایه باز، می‌توان به راحتی اطلاعات مربوط به تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، یا حتی آخرین منوی فست فود را به مشتریان ارائه داد. این امکان به تازگی بودن و پویایی برند را به مشتریان نشان می‌دهد.

  3. ارتباط مستقیم با مشتریان: این لایه باز اجازه می‌دهد تا برند مستقیماً با مشتریان در تماس باشد. می‌توان از این فرصت برای جذب بازخورد، انتقادات و پیشنهادات مشتریان استفاده کرد و این ارتباط مستقیم میان برند و مشتریان، اعتماد و وفاداری را تقویت می‌کند.

  4. افزایش فروش و درآمد: با جلب توجه مشتریان از طریق طرح لایه باز برچسب درب، احتمال افزایش تردد و فروش نیز بالا می‌رود. مشتریان که به دلیل جذابیت ظاهری یا پیشنهادات ویژه به فروشگاه یا رستوران مراجعه کرده‌اند، ممکن است بیشتر از خدمات و محصولات برند استفاده کنند، که این به افزایش درآمد و سود برند منجر خواهد شد.

به طور کلی، طرح لایه باز برچسب درب ورودی فست فود، یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و تقویت ارتباط بین برند و مشتریان است که می‌تواند به توسعه و رشد کسب و کار کمک شایانی نماید.

طرح استیکر روی شیشه فست فود ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر فست فود

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت همبرگر  ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه فست فود

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


برچسب روی شیشه فست فود , طرح استیکر , برچسب مشاغل , طرح لایه باز استیکر , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , برچسب فروشگاهی , برچسب روی شیشه , استیکر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325