طرح برچسب روی شیشه فروشگاه لوازم خانگی

شناسه مطلب : 438197
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح برچسب روی شیشه فروشگاه لوازم خانگی

 

طرح لایه باز برچسب درب ورودی فروشگاه لوازم خانگی یکی از ابزارهای مؤثر و جذاب در تبلیغات و بازاریابی محصولات است. این نوع از تبلیغات با استفاده از تصاویر زیبا و پویا بر روی لایه‌های مختلف، برای تحریک توجه مشتریان و افزایش ترافیک ورودی به فروشگاه بکار می‌رود.

  1. جلب توجه مشتریان: طرح لایه باز برچسب درب ورودی با طراحی جذاب و خلاقانه، به راحتی توانایی جلب توجه مشتریان را دارد. این تبلیغات می‌توانند با استفاده از رنگ‌ها، شکل‌ها و الگوهای منحصر به فرد، تفاوت خاصی به نمای فروشگاه ببخشند و به عنوان یک لوح فشرده از اطلاعات محصولات و پیشنهادات ویژه استفاده شوند.

  2. اطلاع‌رسانی و تبلیغ: طرح لایه باز برچسب درب ورودی مکان مناسبی برای ارائه اطلاعات و تبلیغات محصولات است. از طریق استفاده از این تبلیغات، می‌توان به مشتریان اطلاعات اصلی مرتبط با محصولات فروشگاه را ارائه داده و نقاط قوت آن‌ها را معرفی کرد. همچنین، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه نیز می‌تواند مشتریان را به خرید ترغیب کند.

  3. ایجاد هویت برند: طرح لایه باز برچسب درب ورودی می‌تواند به عنوان یک بخش از استراتژی بازاریابی کمپانی در نظر گرفته شود. با استفاده از الگوها، لوگوها و شعارهای شناخته‌شده، این تبلیغات به ایجاد هویت برند کمک می‌کنند و باعث تشخیص سریع فروشگاه در ذهن مشتریان می‌شوند.

  4. توانایی تغییر و تطبیق: یکی از مزیت‌های استفاده از طرح لایه باز برچسب درب ورودی امکان تغییر و تطبیق آن با محتوای جدید است. با توجه به محصولات و خدمات جدید یا فصلی، می‌توان این تبلیغات را به راحتی به‌روزرسانی کرد و بدین ترتیب از بی‌ثباتی نمای فروشگاه جلوگیری نمود.

کلید موفقیت طرح لایه باز برچسب درب ورودی، به‌روز بودن و خلاقیت در طراحی است. با توجه به تغییرات مداوم در بازار و سلایق مشتریان، استفاده از این نوع تبلیغات می‌تواند به گسترش فروشگاه لوازم خانگی کمک کرده و مشتریان جدید را به داخل فروشگاه جذب نماید.

طرح استیکر روی شیشه فروشگاه لوازم خانگی ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر فروشگاه لوازم خانگی

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت لوازم خانگی ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه فروشگاه لوازم خانگی

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز استیکر , برچسب مشاغل , برچسب روی شیشه , طرح برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب فروشگاه لوازم خانگی , برچسب فروشگاهی , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح استیکر , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , برچسب فروشگاه لوازم خانگی , طرح برچسب فروشگاه لوازم خانگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325