طرح ایستگاه صلواتی ولادت امام مهدی (عج) و نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440599
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :230 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر  ایستگاه صلواتی ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

ولادت امام زمان (عج)، یا همان مهدی موعود، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مذهبی در اسلام، با شادی و سرور در سراسر جهان توسط مسلمانان جشن گرفته می‌شود. نیمه شعبان، به عنوان روزی که به این حضرت مقدس اختصاص یافته، فرصتی است برای بیان محبت و ارادت به امام زمان (عج) و برای برپایی مراسم و جشن‌های متعددی به منظور اظهار این ارادت و امید به فرجش.

چاپ بنرها و پوسترهای خاص برای تبلیغ این روز مهم، نقش بسیار موثری در اطلاع‌رسانی و جلب توجه مردم دارند. این بنرها با طراحی‌های زیبا و متنوع، مردم را به شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های مرتبط با ولادت امام زمان (عج) دعوت می‌کنند و بر آنها اثرات روحی و معنوی قوی دارند. علاوه بر این، این بنرها می‌توانند شامل اشعار، حدیث‌ها و نکات مهم مربوط به امام زمان (عج) باشند که باعث افزایش شناخت عمومی و ایجاد ارتباط عمیق‌تر مردم با این شخصیت مقدس می‌شوند.

با چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با ولادت امام زمان (عج)، می‌توان تأثیرات مثبتی بر روی جامعه داشت؛ زیرا این اقدامات نه تنها باعث افزایش شناخت عمومی و پرهیز از فراموشی نام این امام عزیز می‌شوند، بلکه باعث ایجاد همبستگی بیشتر در بین افراد جامعه و تقویت احساس وحدت و انسجام میان مسلمانان می‌گردد.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تذهیب و متن تبریک ولادت امام زمان و نیمه شعبان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               230 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم و آبی با طرح بنر ولادت حضرت مهدی
  • استفاده از عکس با کیفیت و تذهیب با طرح موکب ولادت حضرت مهدی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

موکب ایستگاه صلواتی , موکب , بنر ولادت امام زمان , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , ایستگاه صلواتی ولادت امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , موکب نیمه شعبان , طرح موکب نیمه شعبان , ایستگاه صلواتی , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام مهدی , نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام زمان , امام زمان , ایستگاه صلواتی نیمه شعبان , بنر نیمه شعبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325