طرح استوری روز آتش نشان

شناسه مطلب : 450503
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری روز آتش نشان

طرح لایه باز استوری اینستاگرام ویژه روز آتش‌نشانی یک ابزار گرافیکی ارزشمند است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد به راحتی محتوای مرتبط با این روز را طراحی و منتشر کنند. این روز، که به پاس قدردانی از خدمات و فداکاری‌های آتش‌نشانان گرامی داشته می‌شود، فرصتی است برای آگاهی‌بخشی و ایجاد حس مسئولیت اجتماعی نسبت به ایمنی و نجات. طرح‌های لایه باز امکان ویرایش سریع و آسان متن، تصاویر و رنگ‌بندی‌ها را فراهم می‌کنند و به کاربران کمک می‌کنند محتوای شخصی‌سازی‌شده و حرفه‌ای تولید کنند.

این طرح‌ها می‌توانند برای استفاده‌های گوناگونی به کار روند. افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این طرح‌ها پیام‌های تقدیر و تشکر از آتش‌نشانان را به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانند نکات آموزشی درباره ایمنی، راهکارهای پیشگیری از آتش‌سوزی و اهمیت حرفه آتش‌نشانی را از طریق استوری‌های جذاب و آموزنده به مخاطبان ارائه دهند. استفاده از استوری‌های بصری و زیبا در اینستاگرام، نه تنها باعث افزایش آگاهی می‌شود، بلکه به تعامل بیشتر با مخاطبان نیز کمک می‌کند.

کاربرد دیگر طرح لایه باز استوری اینستاگرام در ایجاد هویت بصری منسجم برای برندها یا کمپین‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی است. کسب‌وکارها می‌توانند با شخصی‌سازی این طرح‌ها و قرار دادن لوگو یا پیام‌های ویژه خود، در گرامیداشت این روز مشارکت کنند و همزمان تصویر مثبتی از برند خود ایجاد نمایند. این روش می‌تواند تأثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان و تقویت ارتباط با آن‌ها داشته باشد و در عین حال به افزایش آگاهی عمومی درباره نقش حیاتی آتش‌نشانان و اهمیت ایمنی کمک کند.

عناصر استفاده شده در طرح استوری روز آتش نشانی

طرح پست و استوری روز آتش نشانی شامل :

تصویر اتش نشان و متن مرتبط با روز آتش نشانی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام روز آتش نشانی

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام روز آتش نشانی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تصویر آتش نشان در طراحی پست

post instagram , instagram , روز آتش نشان , طرح استوری روز آتش نشان , تبلیغات مجازی , طرح لایه باز استوری اینستاگرام روز آتش نشانی , پست لایه باز اینستاگرام , story instagram , اپلیکیشن اینستاگرام , پست اینستاگرام , استوری اینستاگرام روز آتش نشانی , طرح لایه باز psdstory , استوری لایه باز اینستاگرام , طرح پست اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام روز آتش نشانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325