طرح استوری اینستاگرام موبایل فروشی

شناسه مطلب : 437395
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز تراکت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح اینستاگرام موبایل فروشی

طراحی لایه باز پست اینستاگرام برای فروشگاه موبایل یک ابزار حیاتی در استراتژی‌های تبلیغاتی و ترویج محصولات است. این پست‌ها، به عنوان یک وسیله بصری جذاب، می‌توانند به فروشگاه موبایل کمک کنند تا محصولات جدید، تخفیفات و اخبار مرتبط را با جمهور به اشتراک بگذارند.

لایه باز در طراحی پست‌های اینستاگرام به طراح این امکان را می‌دهد که به راحتی تصاویر موبایل‌ها، تخفیفات و اطلاعات مرتبط با محصولات را به‌روز کند. این امکان به فروشگاه موبایل این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در محصولات، قیمت‌ها یا تخفیفات، پست‌های جذاب و جدیدی ارائه دهد و بازخوردهای مثبت جمع‌آوری کند.

لایه باز در طراحی پست‌های اینستاگرام به فروشگاه موبایل این امکان را می‌دهد که با استفاده از الگوها و استایل‌های گرافیکی مختلف، هویت بصری متنوعی برای فروشگاه ایجاد کند. این تنوع در طراحی به کمک ایجاد هویت بصری جذاب و متنوعی برای فروشگاه کمک می‌کند و مشتریان را به تنوع محصولات و تجربیات دعوت می‌کند.

تأثیر چشم‌گیر پست‌های اینستاگرام با لایه باز در افزایش شناخت برند و جذب مخاطبان جدید بسیار مؤثر است. این پست‌ها با تصاویر با کیفیت از موبایل‌های جدید، جذابیت این دستگاه‌ها و امکانات آن‌ها را به مشتریان نشان می‌دهند. به طور کلی، طراحی لایه باز پست اینستاگرام برای فروشگاه موبایل یک ابزار کارآمد و خلاق در تبلیغات است که به بهبود تجربه مشتریان، افزایش شناخت برند، و جلب مشتریان جدید کمک می‌کند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام گالری موبایل و لوازم جانبی جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست فروشگاه موبایل

طرح پست اینستاگرام موبایل فروشی شامل :عکس با کیفیت گوشی موبایل ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام موبایل فروشی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام موبایل فروشی و لوازم جانبی 
  • هم نشینی مناسب نارنجی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از عکس باکیفیت گوشی موبایل
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام موبایل فروشی می باشد.

 


پست اینستاگرام , طرح psd استوری موبایل فروشی , طرح پست لایه باز اینستاگرام موبایل فروشی , پست اینستاگرام تعمیرات موبایل , طرح لایه باز پست اینستاگرام , طرح تبلیغات پست اینستاگرام , دانلود پست تبلیغات گالری موبایل , موبایل فروشی , اینستاگرام , پست , پست لایه باز اینستاگرام , دانلود پست موبایل فروشی , استوری لایه باز گالری موبایل موبایل , طرح استوری موبایل , تصویر دوربری شده موبایل , psd تبلیغات موبایل , استوری تبلیغاتی تعمیرات موبایل , گالری موبایل , کارت ویزیت فارسی , فروشی طرح پست اینستاگرام فروشگاه موبایل , استوری , Instagram , استوری لایه باز اینستاگرام , طرح لایه باز Story , پست اینستاگرام موبایل فروشی , دانلود پست اینستاگرام موبایل فروشی , موبایل , استوری اینستاگرام , طرح لایه باز تبلیغات در اینستاگرام , دانلود استوری گالری موبایل , استوری , فیسبوک , اینستاگرام , پست اینستاگرام فروشگاه موبایل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325