طرح استوری اینستاگرام ماه محرم

شناسه مطلب : 447848
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :13 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح استوری اینستاگرام ماه محرم

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای ماه محرم ابزاری بسیار مفید برای ارتقاء محتوای مذهبی و فرهنگی در این ماه پرفیض است.

طراحی این استوری‌ ها با ویژگی‌ های لایه باز به کاربران این امکان را می‌ دهد که به راحتی تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنند و محتوای شخصی‌ سازی شده‌ ای را برای مخاطبان خود آماده کنند.

با استفاده از طرح‌ های لایه باز، کاربران می‌ توانند رنگ‌ ها، متون، تصاویری از مراسم و نماد های مرتبط با محرم را به سادگی تغییر دهند و به این ترتیب، استوری‌ هایی با ظاهر زیبا و متناسب با سلیقه خود ایجاد کنند.

ویژگی لایه باز طرح‌ های استوری اینستاگرام به کاربران اجازه می‌ دهد تا بدون نیاز به تسلط کامل بر نرم‌ افزار های طراحی، به راحتی تغییرات لازم را انجام دهند.

این قابلیت، به خصوص برای افرادی که قصد دارند پیام‌ های مذهبی و آموزشی را در قالب استوری‌ های اینستاگرام به اشتراک بگذارند، بسیار مفید است.

تغییرات می‌ تواند شامل افزودن نام مراسم، تاریخ، و آیات قرآنی یا اشعار مرتبط با محرم باشد، که به افزایش تاثیر گذاری پیام کمک می‌ کند.

همچنین، طرح‌ های لایه باز استوری برای ماه محرم می‌ توانند شامل فضای ویژه‌ ای برای درج دعوت‌ نامه‌ های مراسم، ساعات برگزاری و مکان‌ های مربوطه باشند.

این اطلاعات به راحتی و با استفاده از ابزار های طراحی موجود در طرح‌ های لایه باز، قابل ویرایش و شخصی‌ سازی است.

به این ترتیب، کاربران می‌ توانند استوری‌ هایی بسازند که نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه حاوی اطلاعات کاربردی و مفید برای مخاطبانشان نیز باشد.

در نهایت، استفاده از طرح‌ های لایه باز برای استوری‌ های اینستاگرام در ماه محرم می‌ تواند به تقویت تعاملات دیجیتال و افزایش شناخت از مراسم مذهبی کمک کند.

با ارائه محتوای جذاب و مناسب در قالب استوری‌ های اینستاگرام، کاربران می‌ توانند به ارتقاء آگاهی فرهنگی و مذهبی در میان دنبال‌ کنندگان خود پرداخته و ارتباط عمیق‌ تری با جامعه خود برقرار کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی حسین و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               13 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی حسین با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

پست اینستاگرام تسلیت محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , اربعین , استوری تسلیت محرم , استوری ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , مراسم عزادری محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام , استوری مراسم عزادری محرم , پست اینستاگرام ماه محرم , استوری تسلیت ماه محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , تایپوگرافی حسین , استوری اینستاگرام , استوری محرم , طرح پست اینستاگرام محرم , پست اینستاگرام محرم , محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325