طرح استوری اینستاگرام ماه محرم

شناسه مطلب : 447358
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام ماه محرم

طرح لایه باز به عنوان یک ابزار قدرتمند در طراحی و تولید محتوا برای پست‌ های اینستاگرام، در ماه محرم اهمیت بسیاری دارد.

این ابزار به طراحان این امکان را می‌ دهد که اجزای مختلفی از یک پست مانند تصاویر، متن، شکل‌ ها و رنگ‌ ها را به آسانی ویرایش و سفارشی کنند.

در ماه محرم، که به عنوان ماه عزاداری و ارزش‌ های دینی و مذهبی شناخته می‌ شود، استفاده از طرح لایه باز می‌ تواند به تولید کنندگان محتوا کمک کند تا پست‌ های خود را به شیوه‌ای متناسب با این مراسمات مذهبی طراحی کنند.

استفاده از طرح لایه باز در تبلیغات اینستاگرام ماه محرم به بازار یابان این امکان را می‌ دهد که به راحتی اطلاعات مذهبی و فرهنگی مرتبط با این ماه را به پست‌ های خود اضافه کنند.

با افزودن عناصری مانند نوار های مجازی، متن‌ های آماده و عکس‌ های پس‌ زمینه با تم محرم، می‌ توان احساس عزاداری و ارزش‌ های مربوطه را به خوبی به مخاطبان منتقل کرد.

این روش، از نظر ارتباطاتی، به بازار یابان کمک می‌ کند تا با مخاطبان خود ارتباط عمیق‌ تری برقرار کنند و پاسخگوی نیاز های احساسی آن‌ ها باشند.

طرح لایه باز همچنین به تولید کنندگان محتوا این امکان را می‌ دهد که محتوای خود را به راحتی به‌ روز رسانی کنند و با تغییرات درخواست‌ ها و پاسخ‌ های مخاطبان، سازگار کنند.

این ابزار به آن‌ ها این امکان را می‌ دهد که با دقت بیشتری به نیاز های مخاطبان خود واکنش نشان دهند و از ارتباطات موثر تری برخوردار باشند که این امر به بهبود نتایج تبلیغاتی و افزایش درک وفاداری مخاطبان از برند کمک می‌ کند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی یا حسین بن علی و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی یا حسین بن علی با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

طرح استوری مراسم ماه محرم , پست اینستاگرام ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام , استوری تسلیت محرم , محرم , طرح پست اینستاگرام محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , استوری محرم , تاسوعا , استوری ماه محرم , تاسوعا عاشورا , پست اینستاگرام محرم , مراسم عزادری محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , اربعین , استوری تسلیت ماه محرم , استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , استوری مراسم عزادری محرم , عاشورا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325