طرح استوری اینستاگرام ماه رمضان

شناسه مطلب : 442260
ابعاد :38 در 47.8 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح پست اینستاگرام  ماه رمضان

  1. استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرامی با موضوع ماه رمضان می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مخاطبین هدف در ماه مبارک رمضان مورد استفاده قرار گیرد. طرحی با زیبایی‌های گوناگون و متن دعایی که احساس معنوی و ایمانی را به مخاطبین القا کند.

  2. تعداد کاربران فعال اینستاگرام در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام برای بسیاری از کسب‌وکارها به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته می‌شود.

  3. طراحی لایه باز به معنای این است که می‌توانید همه جزئیات و متن پست را به دلخواه و با توجه به نیازهای خود ویرایش کنید. این امکان می‌دهد تا طرح و متن به گونه‌ای طراحی شود که با خواندن آن مخاطبین احساسی شدید در ذهن خود تجربه کنند.

  4. با استفاده از پست لایه باز ماه رمضان در اینستاگرام، می‌توانید در بین کاربران اینستاگرام شناخته شوید و شبکه‌ی مخاطبان خود را گسترش دهید. این برای کسب‌وکارها و برندها به عنوان یکی از بهترین روش‌های ارتباط با مخاطبان جدید و حفظ مخاطبین فعلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گسترش شناخت کاربران درباره برند خود و همچنین ارتقای روابط خود با مخاطبین موجود در شبکه اجتماعی اینستاگرام کمک خواهد کرد. همچنین، با استفاده از تگ کردن مخاطبین و استفاده از هشتگ‌های مرتبط، می‌توانید پست خود را در بین کاربران پرطرفدار کرده و به سرعت تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

در نهایت، استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرامی با موضوع ماه رمضان می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در ماه مبارک رمضان در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. این روش، در ایجاد روابط قوی و پایدار با مخاطبین جدید و حفظ مخاطبین فعلی، کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه‌ی کسب‌وکار و افزایش فروش نیز تأثیرگذار باشد.

 

طرح پست اینستاگرام ماه رمضان جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در پست اینستاگرام ماه رمضان

طرح پست اینستاگرام لایه باز  ماه رمضان شامل : تصویر فانوس ، متن ماه رمضان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، پست اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام ماه رمضان

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، زرد

سایز:                                20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام ماه رمضان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و زرد و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از عکس باکیفیت فانوس
  • طراحی پست اینستاگرام با متن ماه رمضان در طرح پست اینستاگرام  ماه رمضان می باشد.

 


ماه رمضان , پست اینستاگرام دعای ماه رمضان , پوستر تبرک ماه رمضان در استوری , دعا , استوری تبریک ماه رمضان , بنر ماه مبارک رمضان , طرح استوری ماه رمضان , استوری ماه مبارک رمضان , استوری اینستاگرام , طرح پست اینستاگرام ماه رمضان , استوری اینستاگرام ماه رمضان , ماه رمضان , استوری دعای روز اول ماه رمضان , دانلود پوستر ماه رمضان , تایپوگرافی لیله القدر خیر من الف شهر , دعای روز اول ماه رمضان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325