طرح استوری اینستاگرام فرش فروشی

شناسه مطلب : 451761
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :145 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام فرش فروشی

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای فروشگاه فرش و موکت ابزاری مؤثر و جذاب در تبلیغات دیجیتال به شمار می‌آید. این طرح‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شامل تصاویری از محصولات مختلف، الگوها و رنگ‌های متنوع فرش‌ها و موکت‌ها، همراه با توضیحات مختصر درباره ویژگی‌ها و قیمت‌ها باشند. به‌راحتی می‌توان این طرح‌ها را ویرایش کرد تا با نیازها و سلیقه مشتریان همخوانی داشته باشد. استفاده از اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم بصری، فرصتی عالی برای جلب توجه مشتریان جدید و نمایش زیبایی محصولات است.

یکی از کاربردهای اصلی طرح‌های لایه باز استوری برای فروشگاه فرش و موکت، معرفی محصولات و تخفیف‌های ویژه است. با طراحی استوری‌های جذاب، فروشگاه‌ها می‌توانند به‌سرعت و به‌طور مؤثری محصولات خود را به نمایش بگذارند و مشتریان را از پیشنهادات خاص، طرح‌های جدید یا فروش‌های ویژه مطلع کنند. این شیوه تبلیغاتی می‌تواند به افزایش ترافیک فروشگاه و ترغیب مشتریان به خرید کمک کند، به‌ویژه در ایام خاص یا فصل‌های مناسبتی.

علاوه بر این، طرح‌های لایه باز استوری اینستاگرام به فروشگاه‌های فرش و موکت این امکان را می‌دهند که هویت برند خود را تقویت کنند. طراحی متناسب با هویت بصری برند، به ایجاد تصویری ماندگار و قابل شناسایی کمک می‌کند. با استفاده از رنگ‌ها و عناصر طراحی مرتبط با محصولات، فروشگاه‌ها می‌توانند ارتباط عاطفی عمیق‌تری با مشتریان برقرار کنند و حس اعتماد و کیفیت را منتقل نمایند. این رویکرد نه‌تنها به جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه می‌تواند وفاداری مشتریان را نیز افزایش دهد و به رشد پایدار کسب‌وکار منجر شود.

طرح لایه باز پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت

طرح پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت شامل:

عکس با کیفیت فرش و موکت ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، کرم

سایز:                               145 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و کرم و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از عکس باکیفیت فرش و موکت
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام فروشگاه فرش و موکت می باشد.

 


دانلود پست اینستاگرام لایه باز فروشگاه فرش , پست اینستاگرام فرش فروشی , پست اینستاگرام لایه باز گالری فرش , فروشگاه فرش و قالی , پست اینستاگرام فروشگاه فرش , پست اینستاگرام لایه باز فروشگاه فرش و قالی , قالی فروشی , فرش , طرح پست اینستاگرام فروشگاه فرش , پست اینستاگرام قالیشویی , موکت فروشی , پوستر نمایشگاه فرش و قالی , دانلود psd پست اینستاگرام گالری فرش , قالی , پوستر نمایشگاه فرش , پست اینستاگرام نمایشگاه قالی , نمایشگاه فرش و قالی , دانلود psd طرح نمایشگاه فرش , موکت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325