طرح استوری اینستاگرام سوپرگوشت و قصابی

شناسه مطلب : 451519
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام سوپرگوشت و قصابی

طرح لایه باز استوری اینستاگرام سوپر گوشت و قصابی ابزار قدرتمندی برای تبلیغات در دنیای دیجیتال است. این طرح‌ها به قصابان و فروشندگان گوشت این امکان را می‌دهند که محصولات خود را به شکلی جذاب و کاربرپسند به نمایش بگذارند. با استفاده از عناصر طراحی لایه باز، کاربران می‌توانند به راحتی متن، رنگ‌ها و تصاویر را به دلخواه خود تغییر دهند و به این ترتیب، استوری‌های متنوع و خلاقانه‌ای ایجاد کنند که توجه دنبال‌کنندگان را جلب کند.

استوری‌های اینستاگرام به خاطر قابلیت‌های تعاملی و موقتی که دارند، یک فرصت عالی برای معرفی محصولات و ارائه تخفیف‌ها هستند. قصابان می‌توانند با استفاده از طرح‌های لایه باز، اطلاعاتی درباره انواع گوشت‌ها، کیفیت و منبع آن‌ها، و همچنین پیشنهادات ویژه فصلی را به اشتراک بگذارند. این نوع تبلیغات می‌تواند به ایجاد حس فوریت در خریداران کمک کند و آن‌ها را ترغیب به خرید سریع‌تر کند، به‌ویژه زمانی که تخفیف‌های خاصی ارائه می‌شود.

علاوه بر این، طرح لایه باز استوری اینستاگرام می‌تواند به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان عمل کند. با درج نظرسنجی‌ها، پرسش‌ها و دعوت به تعامل در استوری‌ها، قصابان می‌توانند نظرات و نیازهای مشتریان را بهتر درک کنند و خدمات خود را مطابق با آن‌ها تنظیم نمایند. این نوع ارتباط دوطرفه می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک کند، زیرا مشتریان احساس می‌کنند که نظرات و خواسته‌های آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام قصابی جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام سوپر گوشت

طرح پست اینستاگرام قصابی شامل:

عکس با کیفیت گوشت قرمز، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام قصابی

ابعاد:                                1080 در 1920 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، قرمز

سایز:                                74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام قصابی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از عکس باکیفیت گوشت قرمز
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام قصابی می باشد.

فیس بوک , استوری اینستاگرام سوپرگوشت , طرح استوری اینستاگرام سوپرگوشت , طرح لایه باز استوری سوپرگوشت , طرح استوری سوپرگوشت , استوری اینستاگرام قصابی , instagram , طرح استوری اینستاگرام قصابی , اینستاگرام , استوری سوپرگوشت , استوری , طرح لایه باز استوری اینستاگرام قصابی , استوری قصابی , استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام تبلیغاتی , طرح لایه باز استوری قصابی , پست , خرید آنلاین , پست تبلیغاتی , طرح استوری قصابی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325