طرح استوری اینستاگرام سالروز قیام 17 شهریور جمعه سیاه

شناسه مطلب : 448881
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر سالروز 17 شهریور

طرح استوری اینستاگرام سالروز قیام 17 شهریور جمعه سیاه

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای تسلیت سالروز قیام 17 شهریور یک ابزار کاربردی و مؤثر برای انتقال پیام‌های احساسی و اجتماعی است.

این طرح‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با استفاده از عناصر بصری مناسب مانند رنگ‌های تیره، تصاویر مرتبط با قیام، و فونت‌های ساده و متین، حس احترام و ادای دین به شهدای این واقعه تاریخی را به خوبی منتقل کنند.

با استفاده از این طرح‌ها، کاربران و سازمان‌ها می‌توانند به‌سرعت و به‌شکلی هماهنگ و حرفه‌ای پیام‌های تسلیت و یادبود خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

کاربرد این طرح‌های لایه باز در اینستاگرام به افراد و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را با توجه به نیازها و سلیقه‌های مختلف شخصی‌سازی کنند.

به عنوان مثال، می‌توانند نام و لوگوی خود را به طرح اضافه کرده و متن‌های متناسب با مخاطبان خود را ویرایش کنند.

این انعطاف‌پذیری باعث می‌شود که پیام‌ها به‌صورت متناسب با هویت بصری و فرهنگی هر فرد یا سازمان منتقل شود، بدون اینکه نیاز به طراحی مجدد یا تخصص گرافیکی داشته باشند.

استفاده از طرح‌های لایه باز برای تسلیت سالروز قیام 17 شهریور همچنین به حفظ یکپارچگی و هماهنگی در پیام‌های اجتماعی کمک می‌کند.

با انتشار پست‌ها و استوری‌های مشابه از سوی افراد و سازمان‌های مختلف، یک حس وحدت و همبستگی در فضای مجازی ایجاد می‌شود که می‌تواند تأثیر عاطفی و اجتماعی قوی‌تری بر مخاطبان داشته باشد.

این نوع محتواها به ایجاد یک فضای احترام‌آمیز و یادآوری از جان‌فشانی‌های مردم در این روز تاریخی کمک می‌کند و نقش مهمی در حفظ و گسترش فرهنگ تاریخی و ملی دارد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام سالگرد سالروز قیام 17 شهریور، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استوری سالگرد سالروز قیام 17 شهریور

طرح پست و استوری سالگرد سالروز قیام 17 شهریور شامل :

تایپوگرافی جمعه سیاه و متن مرتبط با سالگرد سالروز قیام 17 شهریور می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام سالگرد سالروز قیام 17 شهریور

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام سالگرد سالروز قیام 17 شهریور
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تایپوگرافی جمعه سیاه در طراحی پست

اپلیکیشن اینستاگرام , طرح لایه باز psdstory , story instagram , پست اینستاگرام , سالروز قیام 17 شهریور , طرح استوری اینستاگرام سالروز قیام 17 شهریور , instagram , استوری اینستاگرام سالروز قیام 17 شهریور , طرح لایه باز استوری سالروز قیام 17 شهریور , استوری اینستاگرام قیام 17 شهریور , طرح استوری سالروز قیام 17 شهریور , پست لایه باز اینستاگرام , استوری لایه باز اینستاگرام , post instagram , طرح پست اینستاگرام , تبلیغات مجازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325