طرح استوری اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی

شناسه مطلب : 451778
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح استوری اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای روز مبارزه با استکبار جهانی، ابزاری مؤثر برای تبیین و ترویج ارزش‌های این روز به شمار می‌آید. این روز، یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر سلطه‌گری‌های خارجی و تأکید بر استقلال و خودکفایی ملی است. طراحی استوری‌های جذاب و تأثیرگذار می‌تواند مخاطبان را به مشارکت در این مناسبت وادار کرده و پیام‌های کلیدی این روز را به شیوه‌ای خلاقانه منتقل کند.

استفاده از طرح‌های لایه باز در طراحی استوری‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی محتوای خود را سفارشی‌سازی کنند. طراحان می‌توانند از تصاویری از وقایع تاریخی، شعارهای انقلابی و نمادهای ملی برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده کنند. این محتواها می‌توانند به‌صورت احساسی و انگیزشی طراحی شوند تا حس همبستگی و ارادت به ارزش‌های ملی را در بین کاربران تقویت کنند. از آنجایی که استوری‌ها به‌سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شوند، طراحی‌های مؤثر می‌تواند تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارد.

علاوه بر این، طرح لایه باز استوری‌ها می‌تواند به افزایش تعاملات اجتماعی کمک کند. با ایجاد محتوای بصری جذاب و استفاده از هشتگ‌ها و پیام‌های قوی، این استوری‌ها می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شوند و به ترویج فرهنگ استکبارستیزی در بین نسل جوان کمک کنند. این رویکرد نه‌تنها یادآوری اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی را تسهیل می‌کند، بلکه می‌تواند نسل‌های آینده را نیز با تاریخ و ارزش‌های انقلابی آشنا کند و آن‌ها را به حفظ استقلال و هویت ملی تشویق نماید.

طرح لایه باز پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی، جهت استفاده کاربران طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی

طرح پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی شامل:

تصویر مناسب و متن گرامیداشت این روز می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی  استفاده نمایید.

مشخصات فنی پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن تبریک روز مبارزه با استکبار جهانی که مرتبط با طرح پست اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی می باشد.

استوری اینستاگرام سیزده آبان , طرح استوری اینستاگرام روز دانش آموز , استوری اینستاگرام روز مبارزه با استکبار , پوستر روز دانش آموز , طرح استوری اینستاگرام روز مبارزه با استکبار , پوستر روز مبارزه با استکبار , پوستر 13 آبان , استوری اینستاگرام 13 آبان , استوری اینستاگرام لایه باز 13 آبان , پرچم امریکا , طرح استوری اینستاگرام 13 آبان , طرح استوری اینستاگرام روز مبارزه با استکبار جهانی , پوستر سیزده آبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325