طرح استوری اینستاگرام رحلت پیامبر اکرم (ص)

شناسه مطلب : 448919
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنرشهادت امام رضا و امام حسن مجتبی و رحلت پیامبر اکرم

طرح استوری اینستاگرام رحلت پیامبر اکرم (ص)

طرح‌های لایه باز پست و استوری اینستاگرام به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) از اهمیت خاصی برخوردارند، چرا که این رویداد یکی از تلخ‌ترین و غم‌انگیزترین وقایع در تاریخ اسلام است.

این طرح‌ها می‌توانند به کاربران اینستاگرام کمک کنند تا با استفاده از تصاویر و نوشته‌های معنوی، احساسات خود را نسبت به این روز عزیز بیان کنند.

با استفاده از طرح‌های لایه باز، افراد قادر خواهند بود تا به راحتی محتوای متنی و تصویری خود را بر اساس سلیقه و نیاز خود تنظیم کرده و به اشتراک بگذارند.

در این طرح‌ها معمولاً از المان‌های هنری همچون گل‌های سفید، رنگ‌های تیره و ملایم مانند سیاه و خاکستری، و نوشته‌های مذهبی با مضمون تسلیت و یادآوری پیامبر اکرم (ص) استفاده می‌شود.

این المان‌ها به تقویت حس سوگواری و اندوه کمک می‌کنند و فضایی متناسب با اهمیت این واقعه فراهم می‌آورند. همچنین استفاده از خطوط ساده و زیبا در این طرح‌ها می‌تواند پیام معنوی و احترام به این روز بزرگ را به خوبی منتقل کند.

طرح‌های لایه باز رحلت پیامبر اکرم (ص) به کاربران این امکان را می‌دهند که در این روزهای خاص، پیام‌های خود را به شیوه‌ای متناسب و شایسته به اشتراک بگذارند. این طرح‌ها به عنوان ابزاری موثر برای ترویج و یادآوری ارزش‌های اسلامی و اهمیت این واقعه می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

با انتشار این محتواها در اینستاگرام، افراد می‌توانند با دیگران در غم این روز شریک شوند و احساسات خود را به بهترین شکل ممکن ابراز کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام رحلت رحلت پیامبر اکرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استوری رحلت پیامبر اکرم

طرح پست و استوری رحلت پیامبر شامل :

تذهیب و متن تسلیت رحلت ایشان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام رحلت رحلت پیامبر اکرم
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح پست اینستاگرام

دانلود طرح لایه باز , دانلود پست اینستاگرام لایه باز , طرح استوری شهادت امام حسن مجتبی , پست اینستاگرام لایه باز مناسبتی , طرح استوری اینستاگرام شهادت امام رضا , طرح استوری ماه صفر , استوری اینستاگرام رحلت پیامبر اکرم , استوری شهادت امام رضا , پست اینستاگرام شهادت , رحلت پیامبر اکرم , طرح لایه باز استوری رحلت پیامبر اکرم , طرح استوری اینستاگرام رحلت پیامبر اکرم , طرح استوری اینستاگرام شهادت امام حسن مجتبی , شهادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325