طرح استوری اینستاگرام تبریک عید نوروز psd

شناسه مطلب : 414865
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام تبریک عید نوروز

طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز، یکی از بهترین راه‌های برای جذب توجه کاربران به تبلیغات مرتبط با این رویداد مهم است. این طرح که معمولا شامل تصاویر مرتبط با عید نوروز و نوشته‌های تبریکی است، با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی، قابلیت ویرایش و شخصی سازی دارد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز، علاوه بر جذب توجه کاربران به تبلیغات، می‌تواند با انتخاب مخاطبین مناسب، به صورت کارآمدتری پیام تبلیغاتی مورد نظر را به مخاطبین مناسب منتقل کند. به عنوان مثال، اگر تبلیغات مرتبط با خدمات گردشگری است، می‌توان با انتخاب مخاطبینی که به سفر و گردشگری علاقه مندند، به صورت دقیق‌تری، پیام تبلیغاتی را به آن‌ها منتقل کرد.

استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز، به دلیل امکان شخصی سازی آسان و ویرایش آن، به یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مخاطبان و تبلیغات موفق در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. این طرح با استفاده از تصاویر جذاب و نوشته‌های تبریکی، می‌تواند به دلیل ویژگی‌های زیبایی و جذابیت بالا، کاربران را به صورت کاملا مستقیم و مؤثر، به سوی محصولات و خدمات مرتبط با عید نوروز هدایت کند.

در کل، طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز، به دلیل قابلیت شخصی سازی و ویرایش آسان، به یکی از بهترین راه‌های تبلیغات در این شبکه اجتماعی

تبدیل شده است. همچنین، با استفاده از این طرح، می‌توان پیام تبلیغاتی مرتبط با عید نوروز را به صورت دقیق‌تر و هدفمند‌تر به مخاطبین مناسب منتقل کرد و باعث افزایش بازده تبلیغات مرتبط با این رویداد می‌شود.

با توجه به اینکه اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا، به عنوان یکی از بهترین محیط‌های تبلیغاتی برای برندها و شرکت‌ها شناخته شده است، استفاده از طرح لایه باز پست اینستاگرام عید نوروز، به عنوان یکی از روش‌های مؤثر تبلیغاتی، برای افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید، به شدت توصیه می‌شود.

طرح استوری اینستاگرام عید نوروز جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در استوری اینستاگرام نوروز

طرح پست اینستاگرام لایه باز عید نوروز شامل :تایپوگرافی آمد بهار جان ها و تصویر سبزه می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر استوری اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح استوری اینستاگرام نوروز

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح استوری اینستاگرام  نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی و طرح استوری اینستاگرام
  • طراحی استوری با استفاده از عکس باکیفیت سبزه
  • طراحی استوری اینستاگرام با تایپوگرافی آمد بهار جان ها در طرح استوری اینستاگرام  نوروز می باشد.

طرح نوروز , استوری عید نوروز , طرح استوری نوروز , پست اینستاگرام عید , عید نوروز , طرح عید نوروز , نوروز 1400 , استوری نوروز , استوری نوروز , پست عید نوروز , پست اینستاگرام , نوروز , پست , طرح استوری اینستاگرام نوروز , 1400 , اینستاگرام , استوری , استوری اینستاگرام , عید 1400 , عید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325