طرح استوری اینستاگرام اربعین

شناسه مطلب : 447478
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استوری اینستاگرام اربعین

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای اربعین به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی مؤثر در شبکه‌ های اجتماعی عمل می‌ کند.

این طرح‌ ها که به صورت فایل‌ های گرافیکی قابل ویرایش در نرم‌ افزار های طراحی مانند فتوشاپ ارائه می‌ شوند، به سازمان‌ ها، نهاد ها و کسب‌ و کارها این امکان را می‌ دهند تا محتوای مرتبط با این مناسبت ویژه را به شکلی حرفه‌ ای و جذاب طراحی و منتشر کنند.

استفاده از این طرح‌ ها به راحتی می‌ تواند پیام‌ های تبریک، اطلاع‌ رسانی در مورد مراسم و فعالیت‌ های ویژه، و پیشنهادات و خدمات مرتبط با اربعین را به طور مؤثر به مخاطبان منتقل کند.

استفاده از طرح‌ های لایه باز پست و استوری اینستاگرام در ایام اربعین به سازمان‌ ها و نهاد ها این امکان را می‌ دهد که محتوای خود را متناسب با هویت و اهدافشان به شکل شخصی‌ سازی شده طراحی کنند.

این طرح‌ ها معمولاً شامل عناصر بصری مرتبط با مناسبت مانند نماد های مذهبی، تصاویر زیارت، و رنگ‌ های مناسب می‌ باشند که می‌ توانند به راحتی با تغییرات دلخواه در رنگ‌ ها، متن‌ ها و تصاویر هماهنگ شوند.

این امکان شخصی‌ سازی به سازمان‌ ها کمک می‌ کند تا پیام‌ های خود را به شکلی خاص و متناسب با نیاز های مخاطبان هدف ارائه دهند و بدین ترتیب ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

علاوه بر اطلاع‌ رسانی و تبلیغات، طرح‌ های لایه باز پست و استوری می‌ توانند به تقویت تعامل با مخاطبان و جلب توجه بیشتر کمک کنند.

طراحی‌ های جذاب و مناسب برای اربعین می‌ تواند تعاملات بیشتری از سوی کاربران را به دنبال داشته باشد، به ویژه در شبکه‌ های اجتماعی که کاربران به دنبال محتوای متناسب با مناسبت‌ های ویژه هستند.

با استفاده از این طرح‌ ها، سازمان‌ ها و کسب‌و کار ها می‌ توانند به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده، احساس مشارکت و همبستگی بیشتری ایجاد کنند و در نتیجه تأثیر بیشتری در مناسبت‌ های مذهبی و اجتماعی داشته باشند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تصویر مناسب و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

اربعین , طرح پست اینستاگرام محرم , استوری اینستاگرام اربعین , پست اینستاگرام تسلیت محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , مراسم عزادری محرم , تاسوعا , طرح استوری اینستاگرام , استوری تسلیت محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام اربعین , عاشورا , پست اینستاگرام ماه محرم , استوری محرم , اربعین , محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , استوری مراسم عزادری محرم , استوری ماه محرم , تاسوعا عاشورا , استوری تسلیت ماه محرم , استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325