طرح استند گرامیداشت عید فطر

شناسه مطلب : 442749
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی در اسلام است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، به عنوان جشنی از معنویت و خوشی برگزار می‌شود. این عید به مناسبت پایان روزه‌های ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال و با حضور خانواده و دوستان برگزار می‌شود. یکی از راه‌هایی که می‌توان به مناسبت این عید پرطرفدار چاپ بنرهای تبلیغاتی مخصوص این روز را در نظر گرفت.

بنرهای چاپی به مناسبت عید فطر معمولاً شامل تصاویری از مینارها، مساجد، مهمانی‌های عید و پیام‌های تبریک و خوشامدی به عید است. این بنرها با استفاده از رنگ‌های زنده و متناسب با این جشن، می‌توانند جلب توجه عمومی را به خود جلب کنند و افراد را به شرکت در مراسمات عید و اظهار همدردی با دیگران ترغیب کنند.

تاثیر چاپ بنرهای تبلیغاتی برای عید فطر بسیار قابل توجه است. این بنرها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین اعضای جامعه محلی عمل کنند و اعلام برنامه‌های جشن عید، مراسمات عیدی مساجد و دیگر فعالیت‌های مرتبط را تسهیل کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی برای ترویج اخلاقیات و ارزش‌های دینی مانند محبت، همدلی و ایثارگری عمل کنند و به فرهنگ عیدی جامعه سهمی مثبت اضافه کنند.

طراحی یک بنر لایه باز برای عید فطر با زمینه سرمه‌ای و طرح گل می‌تواند به عنوان یک نماد از شادی و پرفرازی این مناسبت مقدس عمل کند. زمینه سرمه‌ای با رنگ آسمان در زمان غروب، احساس آرامش و بزرگی را به مخاطبان القا می‌کند، در حالی که طرح گل نمادی از زیبایی و شادابی عید است. 

1. زمینه سرمه‌ای این بنر نشان‌دهنده آسمانی است که در لحظه غروب آرام و زیباست. این رنگ نه تنها احساس آرامش و ثبات را به مخاطبان القا می‌کند، بلکه امیدواری و شادی را نیز به همراه دارد.

2. طرح گل در بنر نمادی از زیبایی و شادابی عید فطر است. گل‌ها به عنوان نمادی از زیبایی و زندگی استفاده می‌شوند و در این بنر می‌توانند به عنوان نشانه‌ای از فرح و خوشی این جشن عیدی عمل کنند.

3. در پاراگراف اول، می‌توان به اهمیت و شادابی عید فطر اشاره کرد. به عنوان مثال، "عید فطر نشان از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز روزه‌های عیدی است که با فرح و شادی در جامعه می‌پذیرفته می‌شود."

4. پاراگراف دوم می‌تواند به ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی که در عید فطر ترویج می‌شود، اشاره کند. به عنوان مثال، "عید فطر نماد از محبت، همبستگی و همدلی است که در این روزها بین اعضای جامعه تقویت می‌شود."

5. در پاراگراف آخر، می‌توان به دعوت افراد به شرکت در مراسمات عیدی و به اظهار همدردی با دیگران در این روزهای خاص، اشاره کرد.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل: طرح گل ، تایپوگرافی عید سعید فطر و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی عید سعید فطر ، تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


طرح عید فطر , بنر psd عید فطر , بنر عید فطر , طرح بنر عید فطر , عید فطر , طرح های psd , تذهیب , بنر لایه باز عید فطر , بنر عید فطر , دانلود بنر عید فطر , تایپوگرافی عید سعید فطر , بنر تبریک عید فطر , بنر عید سعید فطر , طرح های لایه باز , بنر لایه باز عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325