طرح استند ولادت حضرت معصومه (ع)

شناسه مطلب : 420872
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

استند ولادت حضرت معصومه، یکی از روش‌های ارتباطی و تبلیغاتی موثر در جشنواره‌های مذهبی است. این استند‌ها با چیدمان و نمایش محصولات مختلف مرتبط با جشنواره ولادت حضرت معصومه، به عنوان یکی از وسایل ارتباطی موثر و جذاب برای مخاطبان شناخته شده‌اند.

استفاده از استند ولادت حضرت معصومه، علاوه بر جذب توجه مخاطبان، باعث ایجاد فضای مناسبی برای گردهمایی مردم و افزایش تعامل آن‌ها با محصولات مختلف جشنواره می‌شود. در این استندها، می‌توان محصولات متنوعی مانند کتب، پوستر، بنر، ماهیت‌های دیگر، و همچنین خدمات مربوط به جشنواره ولادت حضرت معصومه مانند غذا، نوشیدنی و ... را به صورت جامع نمایش داد. با استفاده از بنر ولادت حضرت معصومه و نصب آن در استند، امکان جذب توجه بیشتر مخاطبان و افزایش تاثیر و تبلیغات جشنواره را فراهم می‌کند.

در نهایت، استفاده از استند ولادت حضرت معصومه، به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی در جشنواره‌های مذهبی، به تبلیغات شما کمک می‌کند و به جذب توجه و افزایش آگاهی مخاطبان از جشنواره ولادت حضرت معصومه کمک می‌کند. با استفاده از این روش، می‌توانید ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کنید و از مزیت‌های مختلف این روش تبلیغاتی برای جشنواره ولادت حضرت معصومه بهره‌مند شوید

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل:طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , بنر میلاد حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , روز دختر , بنر روز دختر , طرح بنر روز دختر , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325